Consumentenbond
Meldpunt `Ziggo' na een dag al ruim 2500 meldingen
Bij het Consumentenbond-meldpunt `Ziggo' zijn binnen een dag al ruim
2500 meldingen binnengekomen. Uitzonderlijk veel voor zo'n korte
periode. Consumenten die klachten hebben over Ziggo kunnen deze nog
altijd melden via www.consumentenbond.nl/ziggo
Bijna alle klachten zijn ontstaan na de fusie van Multikabel, @Home en
Casema op 16 mei 2008. Het grootste probleem blijkt zich op dit moment
te manifesteren op het gebied van de internetverbinding, het betreft
67% van de meldingen. Ook over de bereikbaarheid van de klantenservice
zijn de melders uitermate ontevreden: 47% heeft langer dan 20 minuten
in de wacht gestaan. 16% moest zelfs langer dan een uur wachten.
Bovendien blijkt dat 62% van de klachten niet verholpen is, nog eens
14% slechts gedeeltelijk.
De bond heeft Ziggo uitgenodigd voor een gesprek over de problemen en
houdt het meldpunt de komende dagen open
via www.consumentenbond.nl/ziggo