Time : 10:00:00
Date : 30 May 2008
Sender Name: Chrysler Belgium Luxembourg

Dodge moedigt u aan een kind te maken op de achterbank

Tijdens het weekend van 14 en 15 juni komt in België en Luxemburg de Dodge Journey op de markt, het allernieuwste model van het merk met de ram in het logo. De Caliber, de Nitro en de Avenger hebben al bewezen dat een van de sterke punten van Dodge erin bestaat om wagens uit te brengen die op geen enkel ander model lijken.

De Journey blijft trouw aan die filosofie en richt zich meer bepaald op mannen die een gezinsauto nodig hebben, maar zich daarom nog niet met een banale auto tevreden willen stellen. De Dodge Journey heeft niet alleen een uitgesproken persoonlijkheid en een uiterlijk dat harten doet smelten, maar biedt zijn gelukkige eigenaar ook alle voorzieningen om probleemloos tussen alle aspecten van zijn leven te kunnen wisselen: vijf of zeven zitplaatsen, inklapbare stoelen, tal van ingenieuze opbergvakken, diesel- of benzinemotoren, handbediende of automatische versnellingsbak, zonder alle comfort- en veiligheidsvoorzieningen te vergeten.

De reclamecampagne die gepaard gaat met de introductie van deze auto zal ongetwijfeld evenveel stof doen opwaaien als de auto zelf. Met de slogan 'Vader worden. Man blijven' moedigt Dodge iedereen aan om de achterbank van de Dodge Journey op een ... weinig orthodoxe manier uit te proberen. Met andere woorden, maak een baby in de Dodge Journey en als hij of zij 9 maanden na het introductieweekend geboren wordt, dat wil zeggen op 8 maart 2009, wint u misschien een Dodge Journey. Alle demonstratievoertuigen dragen het bordje 'Do not Disturb. Making a Baby'. De foto van de winnende baby wordt gepubliceerd op de site van de campagne: www.babymadeonboard.be.

Contactpersoon: Marie-Lise Verschelden (02/724.14.41)

De bijlagen (foto's) zijn tevens beschikbaar op
www.pressreleases.be.

Link to Press Release - FR Link to Press Release - NL