Pallas Athena kiest Working Processes als MKB partner


Internet en nieuwe media dwingen het MKB tot herinrichting van het commerciële proces

APELDOORN, 20080623 -- Binnen het MKB bestaat er een toenemende vraag naar het klantgericht inrichten van commerciële processen en de overstap naar E-business. Onlangs sloot Pallas Athena daarom een samenwerkingsovereenkomst met Working Processes.

"Working Processes is een organisatieadviesbureau dat binnen het MKB een voor Pallas Athena nog onontgonnen, maar sterk groeiende niche-markt bedient", licht John Jansen, commercieel directeur van Pallas Athena Solutions toe. Working Processes richt zich op het verbeteren en innoveren van klantgerichte processen bij haar klanten. Daarnaast ondersteunt Working Processes organisaties bij het web-enabled inrichten en stroomlijnen van alle marketing, sales en customer service processen.

"Voor het in kaart brengen, analyseren en simuleren van de commerciële processen maakt Working Processes gebruik van de business process management (BPM) software van Pallas Athena. Dit vanwege de snelheid van modelleren en leesbaarheid van de resulterende procesmodellen.", stelt IJme Schilstra, oprichter van Working Processes.

Over Pallas Athena

Al meer dan vijftien jaar levert Pallas Athena innovatieve software voor BPM en begeleidt organisaties bij het inrichten en invoeren ervan. Met de BPM|suite by Pallas Athena en meer dan honderd ervaren BPM-professionals biedt Pallas Athena haar klanten een hoogwaardige combinatie van BPM software en diensten. Voor de zorgmarkt, overheden en financiële dienstverlening heeft Pallas Athena specifieke BPM oplossingen ontwikkeld. Het van origine Nederlandse bedrijf is vertegenwoordigd in meer dan 30 landen, met meer dan 1700 klanten wereldwijd.

Over Working Processes

Working Processes is een jong organisatieadviesbureau, dat zich richt op het verbeteren en innoveren van de primaire klantgerichte processen binnen de Industrie en Zakelijke Dienstverlening, uitgaande van de klantwaardeketen. Daarnaast ondersteunt Working Processes deze organisaties bij het inrichten en stroomlijnen van alle marketing, sales en customer service processen.





Ingezonden persbericht