Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD)

Persbericht: Sappige Zomerfruitweken van De Groenteman starten 23 juni Datum: 06/06/2008

In het kader van de campagne âJe koopt ât lekkerst bij De Groentemanâ vinden van 23 juni tot en met 5 juli de Sappige Zomerfruitweken van De Groenteman plaats. Klanten van groentemannen maken tijdens deze actieweken kans op prachtige prijzen. De Sappige Zomerfruitweken worden met ruim 700 radiospots gepromoot op Sky Radio, Q-Music, Radio 2, Radio 10 Gold en commerciële regionale zenders.

Publiekswedstrijd met prachtige prijzen
In de radiospots roept comédienne Loes Luca consumenten op een FrissFruit-actiekaart op te halen bij de groenteman in de winkel of op de markt en mee te doen met de publiekswedstrijd. Klanten maken kans op een fantastische blender of twee vrijkaarten voor een attractiepark. Het enige wat ze hoeven te doen is het unieke geluksnummer van de actiekaart invullen op www.frissfruit.nl. Een themapagina in huis-aan-huisbladen brengt de Sappige Zomerfruitweken nog eens extra onder de aandacht van consumenten. De website www.degroenteman.nl ondersteunt de campagne.

Mooie posters voor in de winkel en op de markt
Ruim 850 AGF-detaillisten hebben in april de speciale posters en actiekaarten voor de Sappige Zomerfruitweken besteld. Die kunnen zij nu gebruiken in hun winkel of marktkraam om de actieweken onder de aandacht van hun klanten te brengen. AGF-detaillisten kunnen extra posters en actiekaarten bestellen via de infodesk van het HBD, telefoon (070) 338 56 66 (zolang de voorraad strekt).

Samenwerking
Het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (Commissie AGF-Detailhandel) organiseert de Sappige Zomerfruitweken van De Groenteman en de publieksactie in samenwerking met AGF-Promotie Nederland.