Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Nieuwe commercieel directeur De Lotto

Rijswijk, 7 augustus 2008 - Met ingang van augustus 2008 is Frank Bijman de nieuwe commercieel directeur van De Lotto. Bijman (43) heeft tal van marketing- en managementfuncties vervuld, onder meer als directielid bij Ogilvy Groep Nederland en de afgelopen twee jaar als Hoofd Direct Marketing bij Novamedia waar hij verantwoordelijk was voor alle marketing en communicatie uitingen van de loterijen, waaronder de Nationale Postcode Loterij, Sponsor Bingo Loterij en de BankGiro Loterij.

De pas aangestelde algemeen directeur Harrie Linders is blij met de komst van de nieuwe commercieel directeur: Gezien de ruime ervaring van Frank in de media industrie en met name zijn ervaring met loterijen zijn wij erg blij dat hij bij ons in dienst is getreden. Ik ben ervan overtuigd dat hij bij De Lotto een grote bijdrage kan leveren aan onze ambitieuze doelstellingen.

Frank Bijman heeft veel succes geboekt met zijn direct mass marketing: geen actie zonder een duidelijke strategie en vertrekkende vanuit het merk. Het merk is de basis van alles waarbij uiteindelijk alle verkoopkanalen baat hebben.


- Einde persbericht -

Over De Lotto
De Lotto is, na de overheid, de grootste financier van sport in Nederland. Met Lotto, Krasloten en Toto heeft de kansspelorganisatie sinds 1961 ruim 1,2 miljard afgedragen aan de sport. Dankzij De Lotto kunnen veel sportclubs hun hoofd boven water houden. Of het nu gaat om het ontwikkelen van talent in de topsport of bij de plaatselijke sportvereniging. De Lotto maakt sport voor iedereen toegankelijk. Niet alleen de sport krijgt een belangrijke financiële injectie, maar ook goede doelen op het gebied van cultuur, maatschappelijk welzijn en volksgezondheid, zoals het Prins Bernhard Cultuurfonds, het Oranjefonds en het Astmafonds.

Achtergrondinformatie (

Ingezonden persbericht