Klantenpanels voor senioren in de wijk Meerpolder
Hoe ervaren senioren hun woning en de woonomgeving in de Meerpolder in
Berkel en Rodenrijs? Welke zorg en diensten zijn voor hen belangrijk
om lang en plezierig in deze wijk te kunnen blijven wonen?
Zijn er voldoende mogelijkheden voor deelname aan activiteiten waar
senioren belangstelling voor hebben?
Om de dienstverlening op het gebied van wonen, zorg en welzijn nog
beter te kunnen afstemmen op de wensen van senioren, organiseert
Vierstroomzorgring klantenpanels in de wijk Meerpolder.
Zij doen dit juist in de wijk Meerpolder omdat dit een nieuwe wijk is
waar veel senioren wonen. Ze zijn benieuwd naar wat er leeft onder
deze groep. De bijeenkomsten worden georganiseerd in opdracht van de
gemeente Lansingerland en in samenwerking met de stichting 3B Wonen en
de Stichting Welzijn Senioren Lansingerland.
Een klantenpanel bestaat uit drie bijeenkomsten van ongeveer 1,5 uur.
Elk panel bestaat uit maximaal 15 personen. De bijeenkomsten zijn niet
bedoeld om informatie te geven, maar om juist uw mening te horen. Wel
krijgt u na afloop informatiefolders mee. De bijeenkomsten worden
gehouden in De Zilveren Schakel, Muiderstraat 46 in de Meerpolder in
Berkel en Rodenrijs.
De resultaten van de bijeenkomsten zullen besproken worden door de
deelnemende organisaties. Zij zullen in hun werk rekening houden met
de naar voren gebrachte ideeën en nagaan welke wensen te realiseren
zijn. Ook de deelnemers zelf krijgen een verslag van de bijeenkomsten.
De resultaten worden gepresenteerd aan de gemeente Lansingerland.
Aanmelden
Senioren uit de Meerpolder kunnen zich telefonisch aanmelden bij de
zorglijn van Vierstroomzorgring telefoon (0900) 93 00.
Men kan kiezen uit drie bijeenkomsten op dinsdagmiddag van 14.00 16.00
uur (vanaf 16 september) of drie bijeenkomsten op donderdagavond van
19.00 21.00 uur (vanaf 18 september).
Aarzelt u niet en doe mee. Misschien ook een leuke manier om mensen
uit uw wijk beter te leren kennen. Uw mening telt!