Ingezonden persbericht



- PERSBERICHT -

Doutzen gezocht!

Hoofddorp, 21 augustus 2008- Hij komt er weer aan: dé Fancy modellen wedstrijd. Wegens het grote groot succes van vorig jaar organiseren het tijdschrift Fancy en het bekende modellenbureau Max Models dit jaar wederom een modellenwedstrijd. De website www.fancy.nl is nog maar net in de lucht en de aanmeldingen stromen al binnen.

Vorig jaar meldden zich bijna 6000 meiden aan voor de modellenwedstrijd. Dit jaar verwacht Fancy dat de wedstrijd weer minimaal zo'n groot succes wordt. De te winnen prijzen zijn ook niet mis, dus deelnemers moeten er snel bij zijn!

De prijzen
De winnares van de Fancy modellenwedstrijd krijgt een professionele fotoshoot, komt op de cover te staan van het december nummer van Fancy en ze krijgt een contract bij Max Models met wie zij samen een bezoek brengt aan het wereldberoemde modellenbureau IMG in Parijs. Daarnaast wint ze een weekend Parijs voor twee personen en brengt zij een bezoek aan de Swatch Megastore waar zij een Swatch horloge en bijoux mag uitzoeken. Én ze krijgt ¤ 200,- shopgeld!

Inschrijven
De wedstrijd vindt in oktober plaats maar deelnemers kunnen zich nu al inschrijven op de site www.fancy.nl. Inschrijven is mogelijk tot 18 september 2008. Dus deelneemsters moeten er snel bij zijn en wie weet worden zij net zo succesvol als Doutzen Kroes!

Over Fancy
Fancy is een handbagsize glossy van 100 pagina's dik voor meiden van 13 tot 19 jaar (gemiddeld 16 jaar). Stijlvol opgemaakt, met creatieve en unieke accenten: dit zorgt voor een persoonlijke 'dagboek' uitstraling. Iedere keer weer verrassend anders, maar wel herkenbaar. Typisch voor Fancy is dat het blad en de site uiterlijk en innerlijk evenredig weet te combineren: beauty & brains oftewel looks & psyche. Fancy staat dichtbij de doelgroep en gaat dieper op onderwerpen in. Het gaat over 'the real thing'/ human/ girl interest. Dus veel waargebeurde verhalen en psyche artikelen, maar ook alles wat hot is op het gebied van fashion en beauty en alles over liefde. Fancy biedt interessante reportages en artikelen, maar ook voldoende fun in de vorm van testjes en tips waar je echt wat aan hebt.

Over Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers B.V. is met bijna 80 publiekstijdschriften (inclusief bijbehorende extensies en evenementen) en ruim 200 websites de grootste multimediale uitgever in Nederland. In 2007 haalde Sanoma Uitgevers en haar deelnemingen - Sanoma Magazines Netherlands - een omzet van 539,8 miljoen euro. In Hoofddorp werken circa 1100 medewerkers op redacties en ondersteunende afdelingen. Bij de dochterondernemingen Sanoma Men's Magazines, Jonge Gezinnen, Mood for Magazines en ilse media werken nog eens ruim 750 medewerkers. Meer informatie over Sanoma Uitgevers: www.sanoma-uitgevers.nl.

Sanoma Uitgevers maakt sinds 2001 deel uit van Sanoma Magazines, de internationale tijdschriftendivisie van het Finse mediaconcern SanomaWSOY. Sanoma Magazines is met meer dan 300 tijdschriften in 13 landen een van de grootste publiekstijdschriftenuitgeverijen in Europa.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (