Ingezonden persbericht



Persbericht

De nieuwe generatie koffiemachine: NESCAFÉ Dolce Gusto

Met de introductie van de NESCAFÉ Dolce Gusto kan iedereen thuis zijn eigen koffievariatie maken. Want naast een echt lekker `gewoon bakje koffie' maak je met deze eigentijdse koffiemachine net zo makkelijk een Latte Macchiato of een van de vele andere varianten. De NESCAFÉ Dolce Gusto wordt door Nestlé in samenwerking met Krups op de markt gebracht. Het apparaat is verkrijgbaar in rood, zwart, zilver en wit, bij electronicazaken en tijdens de introductie ook bij diverse supermarkten. Adviesprijs 139,- voor zwart, wit en rood en 149,- voor zilver. De capsules - in de smaken Latte Macchiato, Cappuccino, Espresso, Caffè Lungo en Caffè Lungo Mild - zijn verkrijgbaar in de supermarkten. Verkoopadviesprijs doosje met 16 capsules 4,69.

Volop koffiekeus, stijlvol design en gemakkelijk te bedienen De NESCAFÉ Dolce Gusto is een echte innovatie van deze tijd. Want deze nieuwe generatie koffiemachine voorziet op ieder moment van de dag met het grootste gemak in topkwaliteit koffie naar keus. Of je een echte Cappuccino, Espresso of Caffè Lungo wilt, heel eenvoudig kun je met je eigen `koffiebarretje' nu thuis genieten van de koffiesmaken die je buitenshuis al graag drinkt.

Latte Macchiato, Cappuccino, Espresso, Caffè Lungo en Caffè Lungo Mild...lekker thuis Volop keus en volop smaak, maar ook nog eens supergemakkelijk en hygiënisch. Met praktische capsules, met echte gebrande Arabica koffie. En goed verkrijgbaar bovendien. Een grote stap in de wereld van de koffie. Fijn voor iedereen die echt van koffie kan genieten.

www.dolce-gusto.nl