SEAT scoort uitstekend in ADAC Service Center Test 2008
(9/9/2008)
SEAT heeft een uitstekende vierde plaats gescoord in de zware Service
Center Test, uitgevoerd door de Duitse automobielclub ADAC. In totaal
namen 15 automerken deel aan deze test. Het onderzoek onderstreept de
kracht van de Spaanse autofabrikant als één van de beste merken in
de industrie op het gebied van een efficiënte werkwijze, kwaliteit en
de service voor SEAT-rijders dankzij SEATâs uitgebreide dealernetwerk.
De vijf onderzochte service centers van SEAT onderscheidden zich met
hun uitstekende scores op alle door de ADAC-leden onderzochte
onderdelen. Het doel van de test is een grondige evaluatie van het
volledige proces. Vanaf het moment dat de auto bij een officieel
service center arriveert totdat hij het bedrijf compleet gerepareerd
en helemaal gereed weer verlaat. Iedere auto in het onderzoek kampte
met dezelfde mechanische defecten. Alle aspecten binnen het proces
werden beoordeeld en deze scores zijn bij elkaar opgeteld om tot een
totaalscore te komen.
SEATâs voornaamste beweegreden om aan dit onderzoek deel te nemen was
het behalen van een optimale score op het gebied van klantenservice:
een vriendelijke en professionele ontvangst, een dealerbedrijf dat
sportiviteit, design en bezieling ademt en een buitengewone kennis van
alle modellen zijn slechts enkele van de aspecten die SEAT in al haar
dealerbedrijven wil uitdragen.
Zonder enige twijfel zorgen trainingsprogrammaâs als SEAT Excellence,
dat alleen dit jaar al meer dan 120 tweedaagse Excellence Workshops
omvat, er voor dat SEAT de klanttevredenheid nog verder kan verbeteren
en de verkoopresultaten en winstgevendheid verder kan vergroten.
AutoRai