Telegraaf Media Nederland biedt Mobile Advertising

16/09/2008 09:53

Telegraaf Media Nederland

Telegraaf Media Nederland biedt nu mobile advertising op de mobiele sites van De Telegraaf en Sp!ts. Door de samenwerking aan te gaan met MADS, provider van de mobile advertising technology, is het mogelijk voor adverteerders om op de mobiele sites te adverteren.

Adverteerders hebben op de mobiele sites de beschikking over een branded clickable banner. Deze opvallende advertentie wordt volledig aangepast aan het betreffende merk en neemt een derde van het scherm in beslag. Daarnaast is het mogelijk de banner te tonen aan specifieke doelgroepen door middel van targeting. Ook biedt mobile advertising voor de adverteerder unieke interactiemogelijkheden met de consument via click-2-call (direct contact via telefoon) en click-2-email (e-mailadres opslaan voor meer informatie).

"Onze mobiele sites worden goed bezocht. Met een bereik van meer dan 250.000 unieke bezoekers en bijna 4 miljoen pageviews per maand kunnen wij adverteerders nog meer bereik bieden. Door de techniek van MADS kunnen adverteerder en consument op een unieke wijze met elkaar in contact komen. De eerste adverteerders uit de branches automotive, retail en finance hebben al interesse getoond", aldus Aschwin de Bruijn, Sales Manager Online Marketing & Sales.

"Mobile advertising staat nu nog in de kinderschoenen in Nederland, maar met de komst van iPhone en andere smartphones is mobiel adverteren flink in opmars. Wij verwachten dat mobile advertising binnen 24 maanden een vast onderdeel zal zijn van elke advertentiecampagne in Nederland en binnen 48 maanden net zo groot, zo niet groter zal zijn dan internet advertenties", aldus Ashu Mathura, CEO van MADS.

Over Telegraaf Media Nederland

Telegraaf Media Nederland is onderdeel van TMG (Telegraaf Media Groep) en omvat een belangrijk gedeelte van de Nederlandse activiteiten van TMG: Uitgeversmaatschappij De Telegraaf, HDC Media, Holland Combinatie, Basismedia, Telegraaf Tijdschriften Groep, WebRegio Media, Pilarczyk Mediagroep, Telegraaf Productiehuis en Librium TV. In totaal exploiteert Telegraaf Media Nederland meer dan honderd printtitels, even zoveel websites, diverse 'out of home TV'netwerken en een aantal videoproductiehuizen. Dat maakt Telegraaf Media Nederland het eerste complete mediahuis van Nederland, met verschillende mediamerken en - platformen, die onmisbaar zijn voor consument en adverteerder.

Over MADS

MADS is Europees marktleider voor mobile advertising & profiling technologie en heeft meer dan 75 klanten in 15 landen. Met het MADS Mobile Advertising Platform kunnen mobile publishers, operators en bureaus met één enkele interface hun mobiele advertentie business regelen. MADS is in 2006 opgericht door Ashu Mathura en heeft het hoofdkantoor in Amsterdam.

http://telegraaf.mobi/

http://m.spitsnieuws.nl/