Prominès biedt online contactcenter voor websites


BREDA, 20080917 -- Prominès lanceert een nieuwe dienst binnen de productrange van Flex2maX. Flex2maX is het facilitaire contactcenter van Prominès dat zich richt op de ondersteuning van de capaciteit en flexibiliteit van de inhouse contactcenters. Door samenwerking met verschillende partners biedt Flex2maX nu ook klantenserviceondersteuning voor websites. Dit geeft snellere en verhoogde conversie, de mogelijkheid om persoonlijk contact toe te voegen aan websites en het voorkomt 'afhakers'.

De nieuwe dienst maakt het ook mogelijk voor kleinere organisaties om een volledige klantenservice te bieden op de website. Iedere website met veel of weinig bezoekers kan gebruik maken van deze dienst voor chat, e-mail, call me back en voip ondersteuning van de website. Het unieke in deze combinatie is het leveren van de widget voor de koppeling en het Flex2maX contactcenter voor de persoonlijke ondersteuning door medewerkers. Prominès brengt in slechts enkele stappen het contactcenter online op de website.

Meer informatie op www.promines.nl