Ingezonden persbericht


Persbericht

Diemen, 24 september 2008.

Randstad Callflex en Call m doen loopbaanonderzoek onder teamleiders en Supervisoren

Randstad Callflex en Call m doen een uitgebreid onderzoek onder teamleiders en supervisors in de contactcenterbranche. Het loopbaanonderzoek richt zich op de inhoud van het werk, wat zijn de dagelijkse bezigheden en wat zijn de wenselijke dagelijkse bezigheden. Daarnaast komen vragen over de achtergrond van de doelgroep aan de orde. Het doel van het onderzoek is inzage te krijgen in de loopbaanontwikkeling van Teamleiders en Supervisoren.

Het onderzoek wordt uitgezet onder ruim 1000 respondenten.

Call'm ondersteunt opdrachtgevers bij het opzetten en verbeteren van structuren voor interactief klantcontact. Onze focus ligt op het stimuleren van waardevolle communicatie via contact centers, internet diensten en selfservice portalen. Haar dienstverlening bestaat uit consultancy en interim&project management. Tevens opereren zij als marktanalist op het gebied van interactieve communicatie.

Binnen Randstad Callflex is Management Recruitment dé specialist in bemiddeling van leidinggevend personeel in contactcenters. De dienstverlening omvat bemiddeling voor vaste en tijdelijke aanstellingen. Dit gebeurt via werving & selectie of op interim basis. De functies waarvoor Management Recruitment bemiddelt, lopen uiteen van supervisor/teamleider tot contactcentermanager. Daarnaast biedt Callflex banen aan in verschillende soorten contactcenters: inhouse, facilitair, in-en outbound, commercieel en klantenservice.