Ingezonden persbericht


Persbericht

Diemen, 24 september 2008

Prijzen Generali Verzuim-Quiz NBVA congres uitgereikt

Generali organiseerde speciaal voor bezoekers van het NBVA congres van 9 september jl. de Generali Verzuim-Quiz. Tijdens het NBVA congres in congrescentrum Orpheus in Apeldoorn konden intermediairs op de karakteristieke Generali-stand hun parate kennis op het gebied van verzuimverzekeringen en de verzuimmarkt testen. Vorige week werden de beide winnaars bekend gemaakt. Zowel de heer Mark Ipenburg van Flex bv als de heer Jos Hoekjan van Hoekjan Financieel Adviesbureau kregen uit handen van Generali een handig navigatiesysteem.

Generali op NBVA congres
De Generali Quiz was onderdeel van de uitgebreide activiteiten van Generali op het NBVA congres. Onderwerp van de quizvragen was verzuim; kennis van de markt, kennis van wetgeving, kennis van verzuimproducten werd getest. Kennis waarmee je `held van je doelgroep' kunt worden. Jaap Oudijk, Directeur Marketing & Communicatie en Belinda Mantel, Marketingconsultant verzorgden de parallelsessie `Profileer, wees vasthoudend en word een held'. Waarmee ook zij aanhaakten aan het thema van de dag: Held van de doelgroep.

Over Generali
Generali verzekeringsgroep nv is sinds 1870 actief op de Nederlandse verzekeringsmarkt. In die ruim 135 jaar is Generali uitgegroeid tot een vooraanstaande pensioen- en inkomensverzekeraar voor ondernemers, ondernemingen en particulieren. In het belang van een optimale dienstverlening werkt zij daarbij samen met het professionele intermediair. Generali onderscheidt zich door een persoonlijke service, betrokken opstelling en accurate administratie. De ruim 450 deskundige medewerkers bepalen het succes van de organisatie. Generali maakt als zelfstandige en solide verzekeraar deel uit van de wereldwijd opererende Generali Group. Eén op de vier Europeanen heeft ten minste één verzekering ondergebracht bij de Generali Group. Meer informatie over Generali kunt u op www.generali.nl vinden.

Bijlage (opvragen bij afzender):

- Foto uitreiking eerste prijs aan de heer Mark Ipenburg van Flex bv door André Hackman, Manager Verkoop Schade Generali.

- Foto uitreiking tweede prijs aan de heer Jos Hoekjan van Hoekjan Financieel Adviesbureau door Hans Munnik, Accountmanager Schade Generali.

Onderstaande informatie is niet bestemd voor publicatie:

Perscontact:
drs. Jaap Oudijk MM RM, Directeur Marketing & Communicatie Telefoon direct: (020) 660 17 30 / (06) 14 36 06 55 E-mail: joudijk@generali.nl


---- --