Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Groei in resultaat dankzij 'Ziggo Zakelijk Commercieel Talent' programma

BOS start samenwerking met Ziggo Zakelijk

Ermelo, 10 oktober 2008 - Ziggo Zakelijk wil haar marktpositie verder versterken. Om de medewerkers optimaal bij dit doel te betrekken, is het bedrijf een samenwerking aangegaan met de BOS (Business Opportunity School).

Ziggo Zakelijk stelt zich ten doel een leidende positie te verwerven in het zakelijk segment van Broadcast, Internet, Data & Telefonie. Zij wil deze groei onder andere realiseren door te investeren in haar eigen verkoop apparaat en partners. BOS helpt Ziggo haar commerciële slagkracht verder te versterken om daarmee nog sneller en effectiever in kunnen te spelen op de kansen in de markt.

Doeltreffend en slagvaardig

Ziggo Zakelijk koos voor BOS om binnen het bedrijf de omslag naar nog meer 'oplossings- en vraaggericht adviserend verkopen' te begeleiden. "Ziggo heeft hiertoe samen met BOS een fraai 'Ziggo Zakelijk Commercieel Talent' programma weten te ontwikkelen, dat de commerciële medewerkers van Ziggo Zakelijk nog sterker, doeltreffender en slagvaardiger zal maken in het realiseren van hun commerciële doelstellingen'', aldus Robert van Laren, Ziggo Zakelijk relatiebeheerder en Senior Consultant bij de BOS.

''Ziggo Zakelijk koos de BOS omdat andere opdrachtgevers van de BOS mij verteld hebben dat het hen daadwerkelijk heeft geholpen bij het realiseren van verdere groei in de resultaten. Maar vooral ook omdat het significant heeft bijgedragen aan een hogere tevredenheid bij medewerkers, partners en klanten'', aldus Jan van de Ven, Directeur Ziggo Zakelijk.

Het 'Ziggo Zakelijk Commercieel Talent'- programma is in augustus 2008 van start gegaan en loopt tot januari 2009.

Over Business Opportunity School

De BOS, is opgericht in 2003 op basis van meer dan 20 jaar ervaring (commerciële- en organisatie ontwikkeling) in met name de ICT branche. BOS helpt opdrachtgevers om een organisatieklimaat te scheppen waarin goede medewerkers het beste geven van zichzelf. Zij doen dit door middel van Consultancy, Training en E-coaching.

Over Ziggo en Ziggo Zakelijk

Via 3,2 miljoen huisaansluitingen bereikt Ziggo 7,8 miljoen mensen. Naast kabeltelevisie genieten zij van snelle breedband internetverbindingen (1,4 miljoen aansluitingen), haarscherpe digitale tv & radio (ruim 900.000) en onbeperkt telefoneren (750.000 aansluitingen). Het verzorgingsgebied strekt zich uit over het grootste deel van Nederland. Via Ziggo Zakelijk bedient Ziggo de zakelijk markt. Met een eigen netwerk, zowel op landelijk als op lokaal niveau, voorziet Ziggo Zakelijk ruimschoots in de zakelijke klantbehoefte. Ziggo is eigendom van Warburg Pincus en Cinven. Het bedrijf is op 1 februari 2007 ontstaan uit een fusie van @Home, Casema en Multikabel.