BOVAG

14-10-2008
AD Autobedrijven kiezen voor BOVAG Pechhulp

AD Autobedrijven kiezen voor BOVAG Pechhulp. Deze formule voor zelfstandige autobedrijven breidt daarmee zijn dienstverlening uit en profiteren van de marketinginspanningen van BOVAG.

Door de BOVAG Pechhulp aan te bieden via AD Autobedrijf koppelen we twee sterke merknamen. Dat is een aantrekkelijke combinatie voor de klant, zegt formulemanager Nico Treur van AutoDistribution Nederland (AD).

Veel AD Autobedrijven deden al ervaring op met de Mobiliteitsgarantie van BOVAG. Dat paste al mooi in ons streven om internationale, professionele service te bieden, aldus Treur. Nu hebben we besloten om BOVAG Pechhulp via alle vestigingen aan te bieden bij de Altijd Oké-onderhoudsbeurten. Onze bedrijven profiteren van de stevige mediacampagne voor BOVAG Pechhulp.

Het doet ons plezier dat ook ketens voortvarend aan de slag gaan met BOVAG Pechhulp, zegt algemeen directeur Koos Burgman van BOVAG. Daar hebben de ondernemers en hun klanten plezier van. Voor autobedrijven is het een prachtig middel om klanten aan zich te binden en hun toegevoegde waarde te onderstrepen. Omdat hun autos beter onderhouden zijn, is hun kans op pech belangrijk kleiner. Met BOVAG Pechhulp geven we dat voordeel door aan de klant.

BOVAG Pechhulp biedt autobedrijven de mogelijkheid om hun dienstverlening aan klanten uit te breiden. Zo kunnen ze hun klanten niet alleen 24 uur per dag en zeven dagen per week, maar ook buiten hun eigen werkgebied van dienst zijn. Bij pech buiten de eigen regio wordt teruggevallen op het netwerk van 6.000 BOVAG-autobedrijven. Ook in buitenland wordt via Mondial Assistance passende service georganiseerd, waar nodig inclusief vervangend vervoer of hotelovernachting.
Bron: Persbericht BOVAG
Datum: 14-10-2008