Gemeente Waterland

16 oktober 2008

Arriva Waterland zoekt reizigers met reiservaring

Reiservaringen gebundeld tijdens bijeenkomst

Arriva hoort graag van de reizigers in Waterland wat hun wensen en ideeën ten opzichte van het openbaar vervoer zijn. Arriva verzorgt daarom woensdag 22 oktober voor reizigers uit Waterland op het regiokantoor van Arriva in Purmerend (Nieuwe Gouw 8) van 19.00 tot 21.30 uur een bijzonder klantenpanel.

Het panel is een ideale gelegenheid voor reizigers om hun reiservaringen met Arriva te delen. Arriva bundelt deze ervaringen en heeft als doel een nog beter inzicht te krijgen in de ideeën en wensen van reizigers met betrekking tot het openbaar vervoer. Daarnaast kunnen de ervaringen een waardevolle bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de dienstverlening.

Tips én tops

De reiziger wordt gevraagd om zowel een verbeterpunt (tip) als een positief punt (top) aan te geven over het openbaar vervoer van Arriva Waterland, dat uiteraard ondersteund mag worden met een foto. Het programma bestaat uit twee delen. In het eerste deel worden de 'tips en tops' besproken. Vervolgens worden er twee tips gekozen en die worden gezamenlijk met de bus bezocht om ter plaatse de situatie te bekijken en te bespreken.

De avond duurt een half uur langer dan normaal en dat heeft met het bijzondere programma te maken. Uiteraard zorgt Arriva voor een hapje en drankje en na afloop ontvangen de panelleden een leuke attentie.

Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden voor het klantenpanel door een e-mail te sturen naar waterland@remove-this.arriva.nl of door te bellen naar het regiokantoor 0299 - 41 80 40.

Arriva vraagt om het volgende bij de aanmelding aan te geven:
* adresgegevens

* e-mailadres

* leeftijd

* hoe vaak met Arriva wordt gereisd

Omdat Arriva vooraf niet kan inschatten hoeveel reizigers zich aanmelden, betekent een aanmelding niet automatisch deelname. Geïnteresseerden worden door Arriva op de hoogte gehouden.
---