Nieuwste versie van het Snoobi webanalyse rapport

21/10/2008 08:37

Snoobi B.V.

Nieuwste versie van het Snoobi-rapport biedt gebruikers meer flexibiliteit en bespaart tijd

SnooBI B.V. in Amstelveen, leverancier van webanalysetools, heeft de nieuwe versie 2.4 van het programma op de markt gebracht. Het is voor gebruikers nu onder andere mogelijk geworden om eigen e-mail-rapportages in te stellen en om trends van websitebezoeken te bekijken. Dit betekent dat het niet nodig is om data van websitebezoeken uit verschillende bronnen te vergaren en te analyseren. Alle belangrijke gegevens komen automatisch in een gepersonaliseerde e-mail en dragen bij aan een snelle analyse van de sales- en marketingactiviteiten.

Het e-mailrapport wordt wekelijks verstuurd en kan volledig worden ingesteld naar de wens van de klant. Per individuele gebruiker kan worden ingesteld welke personen of teams de e-mail moeten ontvangen en welke gegevens hier in moeten staan.

In het Snoobi e-mailrapport kunnen bijvoorbeeld salesmanagers snel zien zien welke websitebezoekers geïnteresseerd zijn in bepaalde producten of uit welke regio salesleads afkomstig zijn. Een marketing manager heeft snel inzicht in de voor zijn bedrijf belangrijke bezoekgegevens en kan trends van het websiteverkeer analyseren. En voor de directeur kan het handig zijn om op een snelle en gemakkelijke manier de belangrijkste bezoekcijfers van de website te kunnen inzien.

Jasper Goertz, directeur van Your Passage (een partner van SnooBI) spreekt uit de praktijk. "Ik merk bij mijn klanten dat ze zien welk voordeel zij hebben boven hun concurrenten, als ze goed weten wat er op de website gebeurt. Met het nieuwe e-mailrapport van Snoobi krijgen ze 'op maat' de gegevens die voor hun het meest belangrijk zijn, zonder naar een online rapport te hoeven gaan."

Ook volgens Charles Odinot, Managing partner van SnooBI B.V. wordt webanalyse steeds belangrijker voor bedrijven: "We horen uit de markt dat het kunnen analyseren van websitebezoeken zonder moeilijke rapporten te hoeven lezen, steeds meer aandacht krijgt. Met deze e-mail rapportage krijgen onze klanten efficiënter en sneller websiteanalyses. Dit ondersteunt met name sales- en marketingactiviteiten in een bedrijf: men kan sneller reageren op de markt."

Pekka Koskinen, de oprichter en bestuursvoorzitter van SnooBI OY (Helsinki), zegt over de nieuwe versie "We hebben het Snoobi programma nog meer afgestemd op de groeiende online activiteiten bij veel bedrijven. Met de nieuwe ontwikkeling brengen we online business analyses naar een hoger niveau, en helpen we bedrijven om méér te halen uit hun website."

SnooBI OY is in 2004 in Helsinki, Finland gestart. Pekka Koskinen, de eigenaar en oprichter van SnooBI OY ontwikkelde al sinds 2002 het Snoobi-platform, dat de e-business-functies van bedrijven volledig kan ondersteunen en volgen door middel van webanalyses. Het bedrijf is in Finland marktleider als leverancier van webanalysetools en werkt met een team van circa 40 medewerkers aan de verdere ontwikkeling van het product en de groei van het bedrijf in Europa.

SnooBi B.V. is de vestiging van SnooBI voor de Benelux. Vanuit Amstelveen wordt de sales en marketing voor deze regio verzorgd.

Volledige informatie over de nieuwe faciliteiten die Snoobi 2.4 biedt, vindt u op http://www.snoobi.nl/inloggen/nieuws-inlog/2008/rapport-versie-2-4-nu-beschikbaar-

Einde persbericht

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl





http://www.snoobi.nl