Ingezonden persbericht


Tijd:13:49 (GMT+02:00)
Datum:21 Oktober 2008
Organisatie:PR NEWSWIRE

CAS oefent agressieve bedrijfsexpansie uit met wezenlijke wereldwijde initiatieven

ORLANDO, Florida, SYDNEY, Australië en KAISERSLAUTERN, Duitsland, October 21 - Nieuwe benoeming hoger management en aanbod strategische programma versterken marktpenetratie en groei in 2H 2008 en later CAS, de leidende wereldwijde leverancier van vraagbeheersingsoplossingen voor de consumentenproductenindustrie heeft vandaag de succesvolle voltooiing aangekondigd van verscheidene wezenlijke initiatieven voor het bedrijf die zijn gericht op het wereldwijd uitbreiden en opbouwen van vaart. De aankondiging van CAS werd gedaan in combinatie met de Consumer Goods Technology Conference 2008 in Orlando, Florida. "CAS heeft verscheidene strategische maatregelen op zich genomen en significante investeringen gedaan om het bedrijf op te bouwen en om zijn echte marktpotentieel te kapitaliseren," zei Stefan Joneck, wereldwijde CEO en oprichter van CAS. "Door deze groei te voeden hebben we verder onderstreept dat we zijn toegewijd om het beste oplossingenaanbod en de beste partners te leveren. Het eindresultaat -- vlug verbeterde bedrijfswaarde voor onze klanten." Het nieuws van vandaag wijst op de voltooiing van een serie significante veranderingen voor CAS. In juni heeft CAS Todd Fryburger benoemd als CEO van CAS Amerika's. Sindsdien heeft Fryburger een uitvoerend team opgebouwd dat bestaat uit geroutineerde veteranen uit de industrie, waarbij meest recentelijk Scott McKenzie werd benoemd als vice-president van Sales en Davis Bennett als vice-president van Services. CAS heeft ook zes nieuwe wereldwijde accountmanagers benoemd, ieder met gemiddeld 23 jaar ervaring in de verkoop van ondernemingssoftware en de CPG-markt. "CAS heeft een significante vaart laten zien in de tweede helft van dit jaar en heeft de weg bereid voor een nog indrukwekkender 2009," zei Todd Fryburger, CEO, CAS Amerika's. "Onze softwareproducten helpen klanten hun wereldwijde merken uit te bouwen en sterk te maken. Dit doel is nog meer cruciaal met de achtergrond van de wereldwijde economische uitdagingen in gedachten, waar de industriële groei voor de nabije toekomst ongrijpbaar zal zijn. Daarin heeft CAS verbazingwekkend potentiële energie, zowel in de Amerika's als wereldwijd. We kijken uit naar een succesvol jaar voor ons als we doorgaan met het uitvoeren van onze strategische visie, het genereren van vraag, het verhogen van groei en het kapitaliseren op de mogelijkheden om bedrijfswaarde voor onze CPG-klanten aan te drijven." Naast het huren van belangrijke hogere leiders heeft CAS ook verscheidene cruciale strategische initiatieven voor het bedrijf aangekondigd, waaronder de lancering van CAS Global Services en het CAS Global Alliance Program. "Anders dan traditionele softwarebedrijven die enkel zijn gericht op het veiligstellen van de softwaretransactie is CAS gericht op het succes van de klant," zei Joneck. Door het benutten van ruim 23 jaar ervaring in consumentengoederen en expertise in ondernemingssoftware zal CAS Global Services best practices van het bedrijf samenbrengen, evenals methodologieën, prijswinnende oplossingen en geroutineerde consulting-, training- en ondersteuningsmiddelen om klanten te helpen bij het versnellen van de implementatietijd, het najagen van bedrijfsresultaten en het verbeteren van de voorspelbaarheid in de levenscyclus van het gehele project. Door het Global Alliance Program zal CAS samenwerken met partners in bedrijfsprocessen, technologieën en consulting om strategieën te integreren en expertise in consumentenproducten, methodologieën, best practices en trainingsprogramma's, ontworpen om snelheid, precisie en resultaten te leveren. Dit wereldwijde programma zal ook een geformaliseerd technologie- en consultantencertificaat omvatten, evenals gezamenlijke marketingmogelijkheden voor deelnemers van alliantieprogramma's. Over CAS CAS is de leidende wereldwijde leverancier van vraagbeheersingsoplossingen voor de consumentenproductenindustrie. Met meer dan 23 jaar aan voor de industrie specifieke ervaring heeft CAS een ongeëvenaarde expertise in het leveren van oplossingen die een winstgevende groei beheren in de op klanten gerichte onderneming. Om dit mogelijk te maken ondersteunt hun CPWerx(TM)-oplossing een architectuur op meerdere niveaus van transactie-, analyse- en optimalisatietechnologie. Door "closed-loop"-bedrijfsprocessen te ondersteunen levert CPWerx geïntegreerde oplossingen om tegemoet te komen aan de grootste eisen van de industrie -- inclusief Trade Promotion Management, Field Sales Management en Category Management. Klanten van CAS zijn leidende consumentenproductenbedrijven vanuit de hele wereld, zoals Beiersdorf, Campbell Soup Company, Coty, Danone, Dr. Oetker, Electrolux, Heineken, Henkel, InBev en Molson Coors. CAS heeft zijn wereldwijde hoofdkantoor in Duitsland en kantoren in Noord-Amerika, Europa, Azië en Australië. Bezoek voor meer informatie www.casrealresults.com. Perscontact: Carol Edwards Ruder Finn Telefoon: +1-212-593-5858 E-mail: edwardsc@ruderfinn.com Website: http://www.casrealresults.com Carol Edwards van Ruder Finn, +1-212-593-5858, edwardsc@ruderfinn.com