Nederlands Uitgeversverbond

Persbericht

Tulpenblik van Jan Cremer
cadeau bij tijdschriften
Hét cadeau voor de feestdagen
Amsterdam, 20 oktober 2008 ­ Wie in de `Week van het Tijdschrift' voor een tientje tijdschriften koopt, krijgt ze mee in een bijzondere geschenkverpakking: opgerold in een blik bedrukt met de beroemde tulpen van Jan Cremer.
"Ik hou van tijdschriften" staat op het blik. Er is keus uit drie varianten: Nine Tulips,Tulip Field en White Tulip. De blikken zijn speciaal gemaakt om een opgerold tijdschrift in te stoppen. Een unieke verpakking, leuk om te hebben en leuk om cadeau te doen tijdens de feestdagen. Veel inspiratie
"Ik verslind mijn hele leven al magazines," zegt Jan Cremer, "ben ermee opgegroeid dus ik vond het meteen een goed idee. Niet alleen verruimt het mijn blik op de wereld, maar ik haal er ook veel inspiratie uit. En om het uit zo'n prachtig blik te toveren, wie maak je daar niet blij mee ?"

Week van het Tijdschrift
De Week van het Tijdschrift is een jaarlijkse
promotieweek, in het leven geroepen
door distributeurs Aldipress en Betapress
en de Groep Publiekstijdschriften van het
Nederlands Uitgeversverbond (NUV). Dit jaar
is de week van dinsdag 9 tot en met zaterdag
20 december. Bij aankoop van 10,- aan tijd-
schriften krijgt iedereen zo'n mooi tulpenblik
van Jan Cremer cadeau. En er zit ook nog een
gratis zakje Maltesers chocolade in.
De Groep Publiekstijdschriften behartigt de belangen van de aangesloten uitgevers van publieks- en opinietijdschriften en omroepbladen. Bij de GPT zijn 27 uitgevers aangesloten. Samen zijn de leden goed voor ruim 160 titels met een gezamenlijke omzet van ca. 800 miljoen euro. De totale verspreide oplage van publiekstijdschriften in Nederland in 2007 bedroeg 26,7 miljoen exemplaren.