LensOnline contactlensspecialisten waarschuwen voor 'zuinig lensdragen'!

28/10/2008 15:11

wreckords bvba

Het lijkt misschien gek, maar ook in de wereld van contactlenzen voelt men de financiele voorzichtigheid in de huidige crisis.

"Mensen zoeken naar goedkopere oplossingen, maar willen wel de luxe behouden die ze gewoon waren" vertelt ons Bert Boon, zaakvoerder van LensOnline. "Als grootste Onlineshop van contactlenzen in België zien we alweer veel nieuwe klanten in ons bestand, omwille van onze scherpe prijzen, en daar zijn we uiteraard zeer blij om. We willen echter ook waarschuwen voor misbruiken bij het dragen van lenzen. Sommige lensdragers stellen het vervangen van hun lenzen uit, waardoor ze de aangeraden draagtijden van de fabrikanten overschrijden. Daardoor verhoogt de kans op ontstekingen en zien we ook meer problemen met zuurstoftoevoer naar het oog. Daarom zijn we begin dit jaar ook gestart met ons netwerk van aanpascentra versprijd over het Vlaamse land. De verschillende contactlensspecialisten daar zijn het er over eens dat het belangrijk is de draagtijden te respecteren en het onderhoud niet te verwaarlozen. Het blijft belangrijk je lensvloeistof dagelijks te vervangen en de adviezen hieromtrent strikt te volgen. Misbruiken hebben de voorbije jaren al geleid tot ernstige problemen. We raden daarom alle contactlensdragers aan zeer goed het advies van hun specialist te volgen, en bij het minste twijfel zeker eens binnen te springen in een contactlenscentrum. Het aankopen van lenzen en vloeistoffen via internet zoals LensOnline, of via onze contactlenscentra, is op zich perfect veilig, maar het niet naleven van de voorschriften kan ernstige gevolgen hebben.
Wees daarom zuinig bij de aankoop van je lenzen, maar niet op het gebuik ervan!!!"
Voor meer info over "veilig lenzen dragen" kan men altijd terecht bij onze contactlensspecialisten, in Gent, Antwerpen, Leuven, Dilbeek, Hasselt en Genk.

Tot slot: LensOnline is geeindigd bij de laatste 6 bedrijven (van de 70) die meedingen naar het KMO Laureaat: Meest klantvriendelijke organisatie van Belgie georganiseerd door UNIZO en KBC. De resutlaten van het onderzoeksbureau Checkmarket in opdracht van de KBC & UNIZO waren volgens de 6 koppige jury: Excellent! Van de 15000 klanten hebben 11000 (90%!) het enqueteformulier ingevuld teruggezonden, hebben 8000 klanten open vragen beantwoord en heeft geen van deze 11000 ondervraagden onder het cijfer 5 gegeven van het cijfer 7.

Voor eventuele hyperlinks en bijlagen:
Zie het origineel