Elsevier Congressen
Zorgmarketing Capita Selecta: Professionele verdieping op actuele zorgmarketingvragen

Elsevier Congressen organiseert in samenwerking met Twynstra Gudde
4 interactive bijeenkomsten waarbij grondige onderbouwing en praktische toepassing hand in hand gaan. De onderbouwing wordt steeds geleverd door gerenommeerde docenten, de praktische toepassing is geborgd door een praktijkpannel.

In een serie van vier Zorgmarketing Capita Selecta komt een aantal van die vragen aan bod:

* Welke strategie en positionering moeten wij kiezen om succesvol te zijn?

* Hoe implementeren wij marketing binnen de organisatie?
* Welk merkenbeleid past bij onze identiteit en strategie?
* Hoe zetten wij internet in als strategisch marketinginstrument?

Schrijf u in voor één of meer van deze interactieve bijeenkomsten waarbij grondige onderbouwing en praktische toepassing hand in hand gaan. Dan verdiept u uw kennis als professional en vergroot u het inzicht in de concurrentiekracht van uw organisatie.

Deze masterclasses zijn tot stand zijn gekomen in samenwerking met o.a. het VU Medisch Centrum, GGZ Dijk en Duin en het Albert Schweitzer Ziekenhuis.

De masterclasses vinden plaats op 3, 10, 17 en 24 november en beginnen om 16.30 uur en eindigen om 20.00 uur. Vanaf 16.00 uur ontvangen wij u graag met koffie/thee. Tijdens de masterclasses verzorgen wij soep en broodjes voor u. Indien u één van de masterclasses verhinderd bent dan kunt u zich door een collega laten vervangen.

Strategie en positionering in de zorgmarkt - maandag 3 november Docent: drs. A. Th. (Bram) den Engelsen
* De rol van de strategische analyse

* Strategie en positionering in de zorgmarkt
* Praktijkpanel:
drs. Colette T. Codee
St. Antonius Ziekenhuis

Paula W. Bouman

Klik hier voor meer informatie over deze dag

Implementatie van marketing - maandag 10 november Docent: drs. Huub J. Raemakers
* Interne marketing

* Inrichting van de marketingfunctie

* Serviceconcept

* Randvoorwaarden voor marketing

* Praktijkpanel: Tanja J.M. Speijer, Arjan Visscher, Eric G.R. Barends

Klik hier voor meer informatie over deze dag

Merkenbeleid, profilering en reputatiemanagement - maandag 17 november Docent: drs. A. Th. (Bram) den Engelsen
* De strategische rol van merken

* Profilering

* Merkenstructuren

* Praktijkpanel: drs. Astrid van Laar, Marnix Beekmans

Klik hier voor meer informatie over deze dag

Internet en online marketing - maandag 24 november Docent: drs. T.C.M. (Martijn) Hulst
* What going on(line)?

* De basis van een internetstrategie

* Praktijkpanel:
Robert Houtenbos
Internet manager
Univé VGZ-IZA Trias

ir. Jorne Grolleman MSc
e-health consultant
Trimbos-instituut

Dorien Breukelman

Klik hier voor meer informatie over deze dag

Datum en locatie

3, 10, 17 en 24 november, NBC de Blokhoeve in Nieuwegein

Uw investering

* 4 modules: EUR 1.849,- p.p. (excl. btw)
* 3 modules: EUR 1.649,- p.p. (excl. btw)
* 2 modules: EUR 1.149,- p.p. (excl. btw)
* 1 module: EUR 5.99,- p.p. (excl. btw)

Vier gemakkelijke manieren om u aan te melden

* via het inschrijfformulier

* telefonisch: 078 625 37 77

* per fax: 078 625 38 40

* via e-mail: info.congressen@reedbusiness.nl

Annuleren alleen schriftelijk
Uw inschrijving is alleen schriftelijk te annuleren. Annuleert u tot drie weken voor aanvang van de praktijkcursus, dan brengen wij EUR 75,- (excl. btw) aan administratiekosten in rekening. Meldt u zich binnen drie weken voor aanvang af? Dan zijn we helaas genoodzaakt het volledige inschrijfbedrag te berekenen. Overigens kunt u bij verhindering natuurlijk altijd een vervanger van uw inschrijving gebruik laten maken.

Info en aanbiedingen
Wanneer u er geen bezwaar tegen heeft, dan kunnen de door u verstrekte gegevens gebruikt worden voor het toezenden van informatie en speciale aanbiedingen door Reed Business bv (waar Elsevier Congressen onderdeel van is) en speciaal geselecteerde bedrijven. Gaat u hier niet mee akkoord, stuur dan een briefje naar Reed Business bv, afdeling CAB, Postbus 808, 7000 AV Doetinchem of bel naar 0314 - 35 83 58.

Drs. A.Th. (Bram) den Engelsen
Bram den Engelsen is managing partner Gezondheidszorg bij Twynstra Gudde. Gespecialiseerd in vraagstukken op het gebied van marktstrategie, positionering, marketing en branding. Actief voor zorgaanbieders en zorgverzekeraars.

Hij vervulde gedurende 10 jaar commerciële en marketing managementfuncties in de financiële dienstverlening. Daarna was hij drie jaar algemeen directeur van een groot reclamebureau. Sinds 1991 werkzaam als adviseur, op directie- en bestuursniveau. Voordat hij in 2005 de overstap maakte naar de gezondheidszorg adviseerde hij met name opdrachtgevers in de dienstensector.

Bram den Engelsen is sinds 1996 kerndocent Strategische Marketing van Diensten aan de Academie voor Management (Rijksuniversiteit Groningen). Hij is auteur van vele artikelen en een tweetal boeken: Uw organisatie als merk (1993) en Marketing voor zorgverleners (2007).

Elsevier Congressen
Postbus 247
3330 AE ZWIJNDRECHT
T: +31 (0)78 - 625 37 77
F: +31(0)78 - 625 38 40
W: www.elseviercongressen.nl

Projectleider
Claudia Drost
T: +31 (0)78 - 625 38 74
Claudia.Drost@reedbusiness.nl

Projectcoördinator
Sylvie Witte
T: +31 (0)78 - 625 38 49
Sylvie.Witte@reedbusiness.nl
Is het voor uw bedrijf interessant om zich tijdens deze training te profileren? klik hier.

Voor een overzicht van onze totale aanbod kijk op www.elseviercongressen.nl/exposure.
Inschrijven