Ingezonden persbericht


In Sim opent servicepunt in Zoetermeer

Overname Bos Car Comfort basis voor groei in de Randstad

Almere, 3 november 2008 In Sim, een landelijk servicenetwerk voor complete zakelijke communicatieoplossingen op maat, heeft Bos Car Comfort in Zoetermeer overgenomen. Deze communicatiespecialist is vanaf 1 november 2008 actief als In Sim Zoetermeer. Bos Car Comfort is gespecialiseerd in levering en inbouw van (elektronische) autoaccessoires voor de zakelijk markt. Naast een uitgebreid aanbod van mobiele toestellen, zakelijke abonnementen en services van de Galaxy Group biedt In Sim Zoetermeer uitgebreide ervaring met de levering en inbouw van voertuigvolgsystemen, laptops, beveiliging en aftermarket-navigatiesystemen.

De opening van In Sim Zoetermeer is voor ons een belangrijke strategische stap. Met een vestiging in de Randstad hebben we nu ook een uitvalsbasis om klanten in het westen te laten profiteren van ons unieke serviceconcept , zegt Job Kunst, Managing Director van de Galaxy Group, waarvan In Sim een bedrijfsonderdeel is. Bovendien krijgt het gehele In Sim-netwerk met dit nieuwe servicepunt in Zoetermeer toegang tot een schat aan kennis en ervaring op het gebied van apparatuurinbouw in voertuigen. Met deze versterking van ons serviceaanbod geven we een kwaliteitsimpuls aan ons complete communicatieaanbod.

Jan Bos, eigenaar van Bos Car Comfort: Door de overgang naar In Sim hebben we het bereik van onze dienstverlening in één klap vergroot tot geheel Nederland. In het verleden was het lastig om grote klanten in geheel Nederland met inbouwservices te ondersteunen. Op basis van het In Sim-servicenetwerk kan dat wel. Aan de andere kant ondersteunen we andere In Sim-vestigingen nu ook met ons complete serviceaanbod rondom inbouw. Met name op het gebied van inbouw van laptops in voertuigen hebben we een sterke marktpositie. Door de betere UMTS- en HSDPA-dekking in Nederland kiezen steeds meer bedrijven voor de inzet van laptops en pda s in hun auto s, bestelauto s en vrachtwagens. Dit vergroot de productiviteit van medewerkers sterk. Speciaal voor deze doelgroep hebben wij services ontwikkeld voor een snelle, ergonomische installatie van deze apparatuur inclusief beveiliging. Deze ervaring en services zijn nu ook voor alle In Sim-klanten beschikbaar.

Naast een shop biedt het nieuwe servicepunt in Zoetermeer een compleet uitgerust inbouwstation waar gekwalificeerde installateurs carkits, boordcomputers en navigatie-, beveiligings- en voertuigvolgsystemen inbouwen. Zo nodig kan dit ook op locatie binnen Nederland gebeuren. Ook buiten kantooruren kunnen ondernemers bij In Sim terecht. Via de webshop op www.insim.nl zijn altijd telefoontoestellen, carkits en andere accessoires te bestellen. Daarnaast is er Mijn In Sim. Via dit online managementplatform kunnen ondernemers hun eigen communicatiemiddelen 24 uur per dag beheren. Dit biedt klanten altijd inzicht in abonnementen en apparatuur, inclusief toestellen en carkits, maar ook in de kosten.

In Sim

In Sim maakt deel uit van de Galaxy Group en staat voor zakelijke communicatie op maat. Het samenwerkingsverband van specialisten in tele- en datacommunicatie leidt tot geïntegreerde communicatieoplossingen op maat voor grote en kleine organisaties. Het In Sim-aanbod is gebaseerd op het portfolio van KPN. In Sim biedt maximale transparantie met één maandelijkse factuur met een gedetailleerd overzicht van alle communicatiekosten. Bovendien beschikt In Sim over een landelijk dekkend netwerk van servicepunten.

Ingezonden persbericht