MIE-workshops op de tribunes van De Kuip

20/10/2008 16:19

MarktOnderzoekAssociatie.nl

Op 4 & 5 november a.s. staat de 7e editie van het Marketing & Information Event (MIE) voor de deur. Opnieuw is de Rotterdamse Kuip het speelterrein van dit tweedaagse marketing Event.

Aan het concept van het MIE is niet veel veranderd in vergelijking tot voorgaande jaren. Gedurende de twee MIE-dagen zullen bijna 200 sprekers the state of the art binnen hun vakgebied over het voetlicht brengen. Daarbij is ook dit jaar weer vastgehouden aan de ondertussen bekende formule van de duo-presentaties. Juist door de keuze voor deze presentatievorm hebben de workshops een hoog inspiratieniveau, zo is gebleken. Bezoekers waardeerden het MIE vorig jaar met een zeer ruime zeven.

NIMA en MOA hebben ook dit jaar weer een verrassende en inspirerende omgeving weten te creëren voor de bijna 100 workshops. In het verleden hebben de gastenkleedkamer, het perscafé en het spelershome al eens dienst gedaan als workshopruimte. Voor de komende editie van het MIE zullen er voor het eerst in de geschiedenis van De Kuip workshops worden gegeven op de tribunes van het stadion zelf, met een fraai uitzicht op het veld. Er zullen twee workshopzalen op de tribunes worden opgebouwd, uiteraard verwarmd!

Groot aantal praktijkcases

De 90 kwalitatief hoogstaande workshops zorgen voor een spannend en zeer interessant programma met veel uiteenlopende thema's. Ook dit jaar zijn er weer veel vernieuwende en inspirerende sprekers uit het bedrijfsleven en de wetenschap aanwezig, waaronder sprekers namens de AVRO, BCC, Danone, Interpolis, Nestlé, Porsche, Prenatal, V? en vele anderen.

Naast het workshopprogramma is er natuurlijk ook dit jaar weer een informatiebeurs met meer dan 50 stands en voldoende tijd en gelegenheid tot netwerken.

Meer informatie over dit grootste marketing evenement van Nederland op www.marketinginformationevent.nl!





http://www.marketinginformationevent.nl