BOVAG

05-11-2008
Sandra Molenaar nieuwe directeur BOVAG

Sandra Molenaar (40) volgt op 1 januari 2009 Herme Bruin op als directeur van BOVAG. Nieuw is dat in de portefeuille van Molenaar het onderwerp marketing een belangrijke plaats heeft.

De nadruk op marketing, ook op directieniveau, past binnen de vernieuwde strategie van BOVAG, waarbij de branchevereniging vooral naast de leden, de ondernemers, wil staan, om samen naar kansen in de markt te kijken en die waar mogelijk te grijpen. Het past ook binnen het streven om BOVAG nog sterker op de kaart te zetten als consumentenmerk.

Sandra Molenaar is een ervaren marketeer die momenteel als sales & marketing manager werkt bij Mercedes-Benz Insurance Services. Daarvoor deed ze ervaring op bij onder meer Millward Brown, haar eigen bedrijf Profound en ISK/Nova.

Molenaar: Ik ben er trots op dat ik de marketing van zon bekend merk als BOVAG mag gaan doen. Ik ben vast van plan dat ijzersterke merk verder op te stoten in de vaart der volkeren. Daarbij hanteer ik de directe aanpak die collegas van mij gewend zijn, zodat iedereen goed en precies weet wat ze aan me hebben.

De directie van BOVAG bestaat vanaf 1 januari 2009 uit Koos Burgman, algemeen directeur, Robert Clement, plaatsvervangend algemeen directeur/directeur financiën, en Sandra Molenaar, directeur marketing.
Bron: Persbericht BOVAG
Datum: 05-11-2008