Persbericht

INFORMATICA INTRODUCEERT EERSTE ON DEMAND DATA SYNCHRONISATIESERVICE VOOR CLOUD COMPUTING ~ Service bouwt verder op On Demand Data Integration for salesforce.com ~

Nieuwegein, 10 november 2008 - Informatica Corporation (NASDAQ: INFA), de grootste onafhankelijke aanbieder van data integratiesoftware, introduceert Informatica On Demand Data Synchronization Service for salesforce.com. Dit is de nieuwste toevoeging aan de On Demand Data Integration Services-familie. De nieuwe dienst automatiseert de stappen die ervoor moeten zorgen dat de aanwezige data binnen een organisatie in lijn is en overeenkomt met data in Salesforce CRM en het Force.com-platform. Hierdoor is het voor zakelijke gebruikers heel eenvoudig om al hun Salesforce CRM-informatie te synchroniseren, inclusief data over klanten, producten, prospects en sales.

"Informatica verlegt de integratiemarkt verder richting de cloud met de introductie van zijn Data Synchronization Service for salesforce.com", zegt Andrew Leigh, Director Platform Marketing, salesforce.com. "Data integratie blijft een kritische succesfactor, niet alleen voor onze grootste klanten, maar ook voor onze klanten in de mid-market en onze community van Force.com-ontwikkelaars. Met de nieuwe dienst biedt Informatica een uitgebreide verzameling van on demand-diensten om te voldoen aan de wensen van de klant."

Snelle en gemakkelijke On Demand Synchronization
Informatica On Demand Data Synchronization Service geeft Salesforce CRM-beheerders de mogelijkheid om zelf op een eenvoudige manier de time-to-value van hun CRM-implementatie te verkorten, terwijl ze daarbij minder afhankelijk zijn van IT.

Een aantal van de belangrijkste mogelijkheden van de nieuwe dienst zijn:
- Krachtig mapping framework voor het ontwerpen van multi-object transformaties;
- Intuïtief webgebaseerde wizard met meer dan 100 ingebouwde functies voor het opstellen van transformatieregels;
- Flexibele aansturing van opdrachten voor het beheer van complexe transformatieregels waarbij gebruik wordt gemaakt van meerdere Salesforce CRM Orgs, files en databases;
- Eenvoudige webgebaseerde beheerconsole voor het monitoren van alle data synchronisatieopdrachten;
- Ondersteuning voor Salesforce CRM en Force.com.

Data synchronisatie voor Salesforce CRM managers
Informatica On Demand Data Synchronization Service is een Software-as-a-Service aanbod en biedt zakelijke gebruikers een duidelijke meerwaarde; er hoeft geen software, hardware of een appliance te worden geïnstalleerd of onderhouden. Salesforce CRM beheerders verbeteren hun operationele efficiency door gangbare data integratieopdrachten geautomatiseerd en versneld in te zetten.

"Informatica On Demand Data Synchronization Service for salesforce.com vergroot onze vernieuwende leidersrol door steeds meer verfijnde data integratieoplossingen voor salesforce.com te leveren", aldus Ron Papas General Manager, Informatica On Demand. "Ons multi-tenant aanbod van SaaS-producten wordt gebruikt door organisaties van ieder formaat, van MKB-bedrijven tot de allergrootste organisaties in de wereld."

Bedrijven als Belkin International Inc., Charter Communications, Chipworks, Dolby Labs, BAX Global, First Quality, A.W Hastings, Plantronics, Proquest, Vocollect, McGraw Hill, Florida Family Insurance, Real News Network, Diageo en BDB Payroll horen bij een groeiende lijst van klanten die gebruik maken van Informatica On Demand om hun Salesforce CRM en Force.com data te integreren.

Beschikbaarheid
Informatica On Demand Data Synchronization Service for salesforce.com is per direct beschikbaar. Kijk voor meer informatie op www.informaticaondemand.com .