Opvallers wint DFMA Award 2008

11/11/2008 16:22

Opvallers B.V.

Het Deurnese promomarketingbureau Opvallers heeft gisteren in Maarssen de DFMA Award 2008 in de wacht gesleept.

Deze jaarlijkse prijs voor de allerbeste 'fieldmarketing' performance, werd aan het jonge Brabantse bureau toegekend vanwege het zeer succesvolle 'Vodafone Mobile Pitstop' concept. Directeur Martin Damen legt trots uit: 'I.s.m. sportmarketingbureau Triple Double zijn we verantwoordelijk geweest voor de activatie van de Formule 1 hoofdsponsoring van het McLaren Mercedes team door Vodafone.Ons fieldmarketingconcept was erop gericht visibility te creëren, traffic te genereren en natuurlijk sales een boost te geven, door een doorvertaling te maken van de pitstraat naar de winkelstraat; compleet met een originele replica van de Vodafone McLaren Mercedes bolide! Aan alledrie de doelstellingen is boven verwachting voldaan.' Ook partner Stephan Kwast is enorm blij met de prijs: 'De samenwerking met Vodafone liep perfect. Het is sowieso een geweldig merk én sponsorship om te mogen activeren, waarbij we hebben gedemonstreerd wat een enorm effect fieldmarketing als onderdeel van een 360 graden campagne kan sorteren!'. Opvallers maakt de laatste jaren een enorme groei door en ziet de DFMA Award 2008 als een kroon op haar creatieve werk.

Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (www.anp-photo.com) en zichtbaar op www.perssupport.nl.





http://www.opvallers.nl