TenneT
Groei sleutelwoord voor TenneT
11-11-2008 Per 1 januari heeft TenneT de aansluitingen op het
hoogspanningsnet overgenomen van de regionale netbeheerders met
uitzondering van Stedin en Continuon Randmeren (CBL). Dit betekent
voor ons een groei aan klanten, medewerkers én activiteiten. De
afgelopen maanden hebben we achter de schermen hard gewerkt aan het
opzetten van een structureel goede klantenservice. Daarom ontvangt u
vier keer per jaar een digitale nieuwsbrief met daarin actuele
ontwikkelingen die voor onze klanten van belang zijn. De eerste
nieuwsbrief is in november verschenen, zowel digitaal als eenmalig per
post. Ook besteden we zorg en aandacht aan onze website zodat u alle
relevante informatie snel terug kunt vinden.
Klanttevredenheid
TenneT werkt ketenbreed aan het optimaliseren van de dienstverlening.
En om dit te bewaken, monitoren we continu onze belangrijkste
indicatoren en sturen wanneer nodig bij. Verder willen we ons
klantenbeleid doorontwikkelen en toetsen op basis van uw wensen en
verwachtingen. Momenteel zijn we bezig met het verwerken van de
resultaten van een onlangs gehouden verwachtingsonderzoek onder een
aantal klanten. Uit dit onderzoek zijn zeer veel waardevolle
suggesties gekomen. Daarnaast zijn we een klanttevredenheidsonderzoek
gestart dat we jaarlijks willen doen terugkeren. U heeft hier
inmiddels separaat bericht over gekregen.
Grote verantwoordelijkheid
TenneT heeft een grote verantwoordelijkheid naar haar klanten. U kunt
niet voor een andere netbeheerder kiezen. Daarom besteden we veel
aandacht aan het opbouwen van onze klantrelaties onder meer door dezee
website. Hier vindt u contactgegevens van onze relatiemanagers en
binnendienst bij wie u terecht kunt met al uw vragen en opmerkingen.
Politiek
Verder steekt TenneT veel energie in de politieke discussie over
congestie alsmede `Voorrang voor Duurzaam'. Deze onderwerpen staan
niet alleen bij ons, maar ook bij het ministerie van EZ en de
Energiekamer zeer hoog op de agenda.