FloraHolland


Klanttevredenheidsonderzoek bij vestiging Naaldwijk

NAALDWIJK (13 november 2008) - Wordt de telefoon snel genoeg opgenomen door de medewerkers of kan dit misschien nog beter? Wordt u vriendelijk te woord gestaan? En worden uw vragen of klachten binnen een redelijke termijn afgehandeld? Al dit soort vragen komen terug in het klanttevredenheidsonderzoek van vestiging Naaldwijk.

Het klanttevredenheidsonderzoek wordt gehouden met als doel het meten van de kwaliteit van dienstverlening van de afdelingen Klantenservice, KD&A (Kopersservice, Distributie & Afleveren) en Kwaliteitsdienst van vestiging Naaldwijk. Met de resultaten kunnen deze afdelingen hun dienstverlening waar nodig verbeteren en/of optimaliseren.

Deze week hebben veel aanvoerders en kopers via de e-mail een enquête toegestuurd gekregen. Mocht u een enquête ontvangen hebben, dan vragen wij u vriendelijk uw medewerking te verlenen en deze enquête in te vullen. Alleen bij voldoende reacties kunnen wij de juiste conclusies trekken en waar nodig onze kwaliteit van dienstverlening verbeteren. Heeft u nog vragen dan kunt u contact opnemen met Sacha Vuijk, Manager Klantenservice vestiging Naaldwijk (T: 0174-63 3768).

We rekenen op uw medewerking! Alvast onze hartelijke dank!