Gratis klanttevredenheidsonderzoek voor dienstverlenende bedrijven


Website klassezaak.nl biedt gratis klanttevredenheidsonderzoeken aan

CASTRICUM, 20081113 -- Consumenten willen steeds meer risico's beperken. Daardoor is de informatiebehoefte voor een aankoop groter dan ooit. Bij dienstverlening is men dan vaak aangewezen op meningen van vrienden, familie en kennissen. De website klassezaak.nl biedt uitkomst. Dienstverlenende bedrijven kunnen nu gratis hun klanttevredenheid te laten meten en -indien de resultaten het toelaten- er een jaar lang hun voordeel mee te doen.

Indien de behaalde resultaten recht geven op een klassezaak certificering, kan de ondernemer er voor kiezen om de rapportage, voorzien van de klassezaak score en de feedback van de cliënten, weer te geven op de website. Zo kunnen consumenten een betere beslissing nemen bij het selecteren van een dienstverlener. Dit is vooral belangrijk bij dienstverlenende bedrijven omdat de consument een afgenomen dienst niet kan ruilen zoals bij producten wel het geval is.

Klassezaak brengt consumenten in contact met kwaliteitsdienstverleners in Nederland via klassezaak.nl. De gegevens van de klassezaken in onze database worden gratis aan consumenten verstrekt en de deelnemende bedrijven kunnen hun score niet kopen maar slechts beïnvloeden door een betere dienstverlening te leveren.


Bedrijven die interesse hebben, kunnen hun gegevens achterlaten op de website www.klassezaak.nl. Het aangemelde bedrijf zal telefonisch worden benaderd door Klassezaak om het traject te bespreken. De klanttevredenheidsonderzoeken worden telefonisch worden uitgevoerd.





Klassezaak