Ingezonden persbericht


--- persbericht ---

DE SLIMSTE WEG NAAR RESULTAAT MET TEMPO-TEAM PROFESSIONALS

Amsterdam, 17 november 2008 - Tempo-Team Professionals lanceert vandaag een merkpositioneringscampagne waarin werkmentaliteit centraal staat. Onder de noemer ´De slimste weg naar resultaat' presenteert Martijn Oosterhuis op eigenzinnige wijze negen tips om op slimme wijze tot resultaat te komen. Tempo-Team Professionals wil met de campagne geschikte kandidaten en opdrachtgevers werven. De grotendeels online campagne is ontwikkeld in samenwerking met Media Republic.

De werkmentaliteit 'De slimste weg naar resultaat' focust niet alleen op het resultaat maar vooral op weg ernaartoe en is samen te vatten in negen heldere tips. Voorbeelden zijn 'Blijf bij jezelf', 'Luister naar een ander', 'Denk in mogelijkheden' en 'Laat anderen schitteren'. Martijn Oosterhuis presenteerde deze tips onlangs op eigenzinnige wijze voor een live publiek. Op de website www.tempo-team-professionals.nl en via videobanners kun je hoogtepunten hiervan terugzien. Geïnteresseerde kandidaten kunnen op de website gratis de DVD 'De Slimste Weg naar Resultaat' bestellen. Naast de gehele presentatie van Martijn Oosterhuis bevat de DVD een serie testimonals van huidige interimmers van Tempo-Team Professionals.

Aanleiding voor de nieuwe positionering van Tempo-Team Professionals is de krapte op de arbeidsmarkt voor hoger opgeleiden, die ondanks de financiële crisis nog onverminderd hoog is. De belangrijkste doelstelling van de campagne is daarom werving van kandidaten. Directeur van Tempo-Team Professionals Albert van der Meulen: "Het is steeds moeilijker om hoger opgeleiden aan je te binden. Ze zijn veeleisender geworden, willen veel en het liefst vandaag. Bovendien is persoonlijke ontwikkeling een zeer actueel thema bij deze doelgroep."

In het in samenwerking met Media Republic ontwikkelde concept staat voor de verandering eens niet de kandidaat of de opdrachtgever centraal. "We hebben bewust gekozen voor inhoud en relevantie", zegt Bas Verhart, CEO van Media Republic. "Dat is wat de doelgroep wil. Geen gebakken lucht, maar een campagne met een duidelijke en daadkrachtige insteek." Vernieuwend is ook dat er gekozen is voor een campagne met de focus op online. "We weten dat hoger opgeleiden zich vooral via digitale kanalen oriënteren op werk en carrière", aldus Verhart.

Tempo-Team Professionals brengt vraag en aanbod samen voor functies op hbo en wo-niveau. Als Interim Professional kun je gedetacheerd worden in diverse vakgebieden, waaronder Finance, HR, Overheid, IT en Medisch. Dagelijks werken er meer dan 1.000 professionals via Tempo-Team Professionals bij opdrachtgevers in heel Nederland. Tempo-Team Professionals is dit jaar voor de vierde keer op rij uitgeroepen tot beste werkgever bij de 'Great Place to Work'-verkiezing.

--- einde persbericht ---

Noot voor de redactie (