Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Joris de Bruijne wint DeMeter Award 2008
17 november 2008

In een overvol Fortis Circustheater is Joris de Bruijne vanavond tot DM-kei 2008 gekroond. De Bruijne, eigenaar van Add to Favorites, is hiermee de vijfde winnaar van de DeMeter Award.

De 6-koppige jury, bestaande uit Renate Vogt (Friends for You), Allard Frederiks (De Zaak), Frans Reichardt (Holy Cow!), Pim van der Vorst (DHL Global Mail), Antal de Waij (BUMA/Stemra) en Marianne Robben (Proximity) verkoos De Bruijne boven mede-genomineerden Fanneke Verlind (United Direct Marketing Services) en Femke Nouwens (IAK Verzekeringen).

Joris de Bruijne kreeg de Award voor zijn prestaties met e-mail marketing voor grote, traditionele, papiergedreven bedrijven in Nederland, en zijn gedrevenheid om e-mail marketing op een hoger plan te krijgen in ons land.

De Bruijne, in eerste instantie kritisch over zijn eigen optreden tijdens de jurydag in september, was bijzonder blij met deze waardering van zijn DM-kennis en -kunde. Vorig jaar greep hij net naast de titel 'DM Man van 2007' (uitgereikt door de DDMA), maar vanavond neemt hij het DeMeter beeld mee naar huis en mag zich een jaar lang DM-kei van Nederland noemen!

DeMeter en de Award
DeMeter is hét platform voor de toekomst van DM. Om de groei en vernieuwing in dit boeiende vak te blijven stimuleren, is de DeMeter Award in het leven geroepen. Het is dé Award voor aanstormend DM-talent dat zich onderscheidt door lef, aantoonbaar resultaat en onderscheidende prestaties. De vijfde DeMeter Award is mede mogelijk gemaakt dankzij de steun van hoofdsponsor DHL en sponsors EDM, SAZ, Schober en Wijsman.

EINDE PERSBERICHT

----------

Noot voor de redactie,