Ingezonden persbericht


P E R S B E R I C H T

Nijmegen, 18 november 2008

MT100: 'Winnaar GITP maakt reuzensprong in de sector Management en OrganisatieŽ

GITP nummer 1 in sectoren Management en Organisatie en Interim Management

Met een klantentevredenheid van 95% is GITP de onbetwiste winnaar in de categorie Management en Organisatie. "Er is het afgelopen jaar écht iets gebeurd bij GITP", zo oordeelt het tijdschrift Management Team uit het top-100-onderzoek naar Nederlands beste adviesbureaus. Ook in de sector Interim Management komt GITP met een klanttevredenheid van 100% als beste uit de bus. Eerder dit jaar werd GITP door bestuurders al gekozen tot de nummer 1 in de Incompany100.

Beoordelen en ontwikkelen (B&O) van talenten van mensen, gefuseerd binnen de totale dienstverlening. Hiermee onderscheidt GITP zich van de standaard HR-bureaus. MT100: "De 'beoordelaar en ontwikkelaar' die het bedrijf tot in de haarvaten van de organisatie is, maakte in de sector Management en Organisatie een reuzensprong. Vorig jaar nog negende, nu onbetwist de winnaar. En, niet onbelangrijk, op maar liefst vijf van de negen beoordelingspunten kwam het bedrijf dat onder leiding van Han Looten en Arthur Verheul zo spectaculair aan de weg timmert, als beste in de sector uit de bus."

Alleen maar blije klanten

In de sectoren Management en Organisatie en Interim Management scoort GITP het hoogst als het gaat om oplossen van klachten, flexibiliteit, tijdplanning, budgetbewaking en prijs-kwaliteitverhouding. In de sector Interim Management is GITP winnaar op álle negen deelcategorieën. MT100: "Alleen maar blije klanten. En dat terwijl het bedrijf vorig jaar overall negende werd en in maar liefst zeven van de negen deelcategorieën láátste. Daar is intern in de tussentijd niet 'fine getuned', maar een bom gedropt."

Volwaardig partnership
In de sector Interim Management scoort GITP ook het hoogst onder andere op inhoudelijke kennis en samenwerking. Han Looten: "GITP biedt klanten een afgewogen mix van B&O-producten en -diensten. Klanten krijgen een sterkere rol in het creatieproces, als co-producent van hun eigen B&O-oplossing. Het inzicht in de reden en het beoogde doel van bepaalde interventies, neemt hierdoor toe. Zo ontstaat er een volwaardig partnership. Een belangrijke voorwaarde voor gezamenlijk succes."


---

Noot voor de redactie,