Ingezonden persbericht


PERSBERICHT
TELE'TRAIN EN TEXAS DIGITAL SYSTEMS SAMEN STERK IN INTELLIGENT COMMUNICATIONS

Amsterdam, 18 november 2008
Tele'Train en Texas Digital Systems hebben vandaag een samenwerkingsovereenkomst getekend om de oplossingen van Texas Digital, wereldwijd marktleider in "Intelligent Communications®" samen verder op de Nederlandse, Belgische en Duitse markt aan de klanten van Tele'Train aan te bieden. Deze oplossingen, waaronder intelligente wall displays, business dashboard matrixen en uitgekiende "narrow casting" worden onderdeel van de geïntegreerde Performance Suite® van Tele'Train.

"Vooral de expertise in klantcontact oplossingen en de aanpak van Tele'Train als business partner in performance verbetering in datzelfde klantcontact spreken mij zeer aan", aldus de heer Cornelis Bonnet. "Ook de geografische spreiding en het werken met een marktleider op dit gebied, welke de mens en het werken met de applicaties centraal stelt, biedt nieuwe mogelijkheden voor onze beide bedrijven. Denk aan het creëren van het juiste bewustzijn bij de juiste persoon op het juiste moment door meer gespecialiseerde informatie te brengen inzake de voortgang van de bedrijfsprestaties. Ook klanten en andere stakeholders van contactcenters kun je zelfs in deze "narrow casting loop" meenemen. Met Tele'Train en haar meer dan 100 klanten in deze branche denken wij daarom een uitstekende partner te hebben gevonden voor de verdere groei".

Bas Filippini, directeur Business Development van Tele'Train, is zeer verheugd over de samenwerking met Texas Digital Systems. "Wij zien als bedrijf een steeds grotere vraag naar het specifieker brengen van de beschikbare informatie naar de verantwoordelijken in de organisatie op alle niveaus. Door middel van "narrow casting" en wall displays kan de business matrix beschikbaar worden gesteld, afgestemd op individuele wensen en eisen. De directie krijgt in het kort enkele kpi's op de pda en het team op de vloer een eigen invulling van de wall display of zelfs hun eigen informatie op de desktop, intranet en de Mypage voor klanten! Real-time en just-in-time, onafhankelijk dus van het medium. In aanvulling met onze kpi-dashboard informatie vanuit de Performance Foundation® is "intelligent communications" de complete stap voor informatie management binnen klantcontactcenters".

Over Texas Digital Systems Europe BV (www.txdigital.com) Since 1972, Texas Digital has been focused on communicating business vitals. From our earliest installations with IBM mainframe operations to the latest in enterprise-wide broadcast solutions we have always been focused on communicating your critical information. We have grown from a small start-up to a company with more than 20,000 solutions deployed in 40 countries and we currently do business with 12 of the top 20 Fortune 100 companies.

Over Tele'Train BV (www.teletrain.nl)
Tele'Train, opgericht in 1997, is marktleider in performance management oplossingen voor klantcontact centers en met name gespecialiseerd in het optimaliseren van het één op één klantcontact. Tele'Train onderscheidt zich hierin door een integrale aanpak, waarbij de mens centraal staat. Tele'Train is met haar meer dan 120 professionals continu bezig met vernieuwingen.