Houthoff Buruma Wint Gouden Toga Én Gouden Muis


Door een geïntegreerde aanpak van online en offline arbeidsmarktcommunicatie is Houthoff Buruma de grote winnaar van de Mr. arbeidsmarktcommunicatie-prijzen

DEVENTER, 20081120 -- Advocatenkantoor Houthoff Buruma heeft dit jaar de Gouden Toga én Gouden Muis gewonnen. De Gouden Toga wordt toegekend aan de beste printadvertentie, terwijl de Gouden Muis bestemd is voor de beste online campagne. Deze prijzen voor arbeidsmarktcommunicatie voor juristen worden jaarlijks uitgeloofd door Mr., het magazine voor juristen, een uitgave van Kluwer. Uitgeverij Kluwer is onderdeel van Wolters Kluwer.

De jury, onder leiding van Michael van Os (oud-hoofdredacteur van Adformatie), heeft Houthoff Buruma uitgeroepen tot winnaar van de Gouden Toga voor de advertentie Ga vooral ook langs bij. De gedachte achter de advertentie is het aantrekken van studenten die om zich heen kijken. Dus geen volgers, maar denkers die zich voelen aangetrokken tot de houding en trots van Houthoff Buruma.

Dit jaar werd voor het eerst de Gouden Muis uitgereikt. De jury heeft ook hier gekozen voor de campagne van Houthoff Buruma. Volgens het juryrapport is het sterke punt van de campagne dat de wervingssite niet op zich zelf staat. Deze wordt continu aangepast aan de nieuwe onderdelen van de wervingscampagne. Het gevolg is heel veel traffic naar de site. Dit is een geïntegreerde aanpak van offline en online communicatie, waarbij de site een onmisbaar element is. Het reclamebureau dat verantwoordelijk is voor de offline en online campagne is Bakker/Linssen id.

Gouden Bef
De publieksprijs, de Gouden Bef, is dit jaar gewonnen door Banning Advocaten met de advertentie Hogerop. De advertentie uit deze campagne is speciaal gericht op toekomstige vrouwelijke collega's. De campagne is bedacht door het reclamebureau Communicatie Team. De winnaar van de publieksprijs is gekozen door bezoekers van www.mr-online.nl. Zij konden stemmen op tien genomineerde advertenties.





Kluwer