`Dommelsch & Muziek' wint SponsorRing 2008


Beste sponsorcase Cultuur & Entertainment

BREDA, 20081121 -- Dommelsch heeft met haar sponsorplatform `Dommelsch & Muziek' de SponsorRing 2008 gewonnen, de prestigieuze prijs voor het beste sponsoringconcept van het jaar. `Dommelsch & Muziek' is het geïntegreerde concept waar onder andere Dommelsch Live38, Dommelsch Clash of the Coverbands en Dommelsch LiveBookings onderdeel van uit maken.

Erkenning
Na eerdere nominaties in de afgelopen jaren mocht Dommelsch op 20 november de SponsorRing in Grand Hotel Krasnopolsky in ontvangst nemen en liet de concurrentie in de categorie Cultuur & Entertainment achter zich. René Bergmans, Manager Sponsoring & Events bij bierbrouwer InBev Nederland: "We zijn enorm trots dat we met Dommelsch & Muziek de SponsorRing 2008 hebben gewonnen. Het is de erkenning die de consistente, doch ook vernieuwende aanpak van Dommelsch & Muziek verdient. Zowel voor ons team, het bureau Ideas for Brands als onze partners zoals Radio 538."

Duidelijke strategie
Het oordeel van de jury: 'Dommelsch claimt het gebied muziek al jaren. Deze continuïteit wordt hier zeker beloond. Er ligt een duidelijke lange termijn strategie aan ten grondslag met een duidelijke focus en met steeds nieuwe aanvullingen op het concept. Dommelsch & Muziek is creatief (de Dommelsch Live38 Blikkenjacht is erg goed en grappig), maar de case wordt ook gewoon stevig neergezet. Knap om onder een thema verschillende elementen en doelgroepen te bereiken. Dommelsch is dit jaar overduidelijk de beste case in de categorie Cultuur & Entertainment. Dommelsch stak er met kop en schouders boven uit.'

Alle muziekinitiatieven van Dommelsch komen samen op www.dommelschmuziek.nl.





Ingezonden persbericht