Ingezonden persbericht


Hilversum, 24 november 2008

HUNKEMÖLLER LANCEERT GLOSSY MAGAZINE

Hilversum, 24 november 2008 - Hunkemöller heeft op 22 november jl. haar eigen tijdschrift 'Fabulous' gelanceerd. Het fashion en lifestyle magazine is speciaal en exclusief ontwikkeld voor de MemberCard-houders van Hunkemöller. Vier keer per jaar krijgen ruim 300.000 vrouwen de glossy gratis thuis gestuurd.

Fabulous
Fabulous is een glossy waarin Hunkemöller haar members telkens verrast, verwent en inspireert. Fabulous biedt de lezer interessante interviews en reportages.. Informeert haar over de laatste trends op gebied van beauty en fashion, lifestyle en natuurlijk celebrities. Daarnaast wordt in elke editie de nieuwste Hunkemöller-collectie gepresenteerd en zit het vol met aantrekkelijke en exclusieve aanbiedingen.

Fabulous is in eerste instantie uitgebracht voor de Nederlandse markt. Bij succes wordt gekeken naar een eventuele internationale verspreiding. De glossy is niet te koop.

Members
De glossy is exclusief voor de MemberCard-houders van Hunkemöller. Vier keer per jaar ontvangen alle geregistreerde MemberCard-houders in Nederland Fabulous thuis op de mat. Inmiddels zijn dit er 300.000. Wekelijks groeit het aantal met 5.000. Elke klant die voor euro 1,- nieuw MemberCard- houder wordt, ontvangt direct een exemplaar in de winkel (zo lang de voorraad strekt) en zal na on-line registratie via www.hunkemoller.nl de volgende edities thuis toegestuurd krijgen.

Hunkemöller en Maxeda
Hunkemöller, opgericht in 1886, is onderdeel van Maxeda, de grootste non-foodketen van Nederland. Hunkemöller heeft circa 2.600 medewerkers en vierhonderd winkels in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Saoedi-Arabië, Egypte, Turkije, Spanje, Aruba, Curaçao en Polen. Hunkemöller is een van de grootste lingeriespeciaalzaken in Europa en marktleider in de Benelux-landen en Duitsland. Hunkemöller blijft vooruit kijken en gaat door met de internationale expansie ook in de vorm van International Franchise.



Ingezonden persbericht