Ingezonden persbericht


Superunie benoemt Robin Heetkamp als Manager Business Development

Beesd, 24 november 2008 - Superunie heeft Robin Heetkamp benoemd tot Manager Business Development. Heetkamp (32) zal op 1 januari 2009 in zijn nieuwe functie starten. Hij volgt daarin Paul Eisenburger op, die recent heeft aangegeven zijn loopbaan buiten Superunie te willen voortzetten.

Robin Heetkamp is thans zelfstandig interim manager en consultant. Voordien was hij directeur van E.P Leidsche, producent van private label koffie. Hij brengt bovendien extra kennis en inzicht mee, omdat hij van 1999 tot 2005 al bij Superunie in dienst was, onder andere als inkoper.

Directeur Superunie Dick Roozen zegt: 'Wij zijn verheugd met de komst van Robin Heetkamp, omdat daarmee de voor ons belangrijke functie van Business Development ononderbroken voortgezet zal worden. Met zijn kennis over Superunie en die van leverancier zal hij een belangrijke bijdrage kunnen leveren, zodat wij zijn aantreden bij Superunie met veel vertrouwen en enthousiasme tegemoet zien.'

Voor Robin Heetkamp betekent de terugkeer naar Superunie een interessante stap in zijn loopbaan. 'Ik verwacht direct bij te kunnen dragen aan de verdere groei van Superunie door alert te zijn in het vinden van nieuwe zakelijke concepten en mogelijkheden en die vervolgens binnen onze organisatie te ontwikkelen.'

Na zijn studie Bedrijfskunde/Levensmiddelentechnologie aan de HAS in 's-Hertogenbosch trad Robin Heetkamp in 1999 in dienst bij Superunie. Vanaf 2000 was hij bij diverse productgroepen inkoper voor zowel Vers als DKW. In 2005 werd hij directeur van E.P. Leidsche, producent van private label koffie. In 2008 startte Heetkamp zijn eigen bedrijf 'HOOD' voor interim management en consultanty.

Superunie

Superunie is een inkooporganisatie die in Nederland 15 onafhankelijke retailorganisaties (supermarktformules) vertegenwoordigt. De leden Superunie beschikken gezamenlijk over 2.000 winkels en vertegenwoordigen tezamen een marktaandeel van ruim 30%.