Ingezonden persbericht


Persbericht

Top 3-nominaties voor PIM Marketing Literatuurprijs bekend

Huizen, 31 oktober 2008

Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft de nominaties voor de Nederlandse prijs voor marketingliteratuur bekend gemaakt. In willekeurige volgorde zijn de volgende boeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2008:


- 'Het merk is dood leve het merk' P. Stamsnijder


- 'Me the Media' J. Bloem, M. van Doorn, S. Duivestein


- 'Het merk mens' F. van Dyck

De uitreiking van de PIM Marketing Literatuurprijs 2008 vindt plaats in de avond van 25 november bij Atos Consulting te Utrecht.

Als belangrijkste criterium voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2008 geldt in hoeverre de auteur erin geslaagd is vernieuwende inzichten in het marketing vakgebied weer te geven. Daarnaast moet het boek in het jaar 2007 of later zijn gepubliceerd, vanuit het Nederlandstalige marketing vakgebied zijn ontstaan en inhoudelijk een duidelijk raakvlak met marketing en sales hebben.

De onafhankelijke jury van de PIM Marketing Literatuurprijs 2007 wordt voorgezeten door:


- Drs. Hans Molenaar, Voorzitter Platform Innovatie in Marketing

De juryleden zijn:


- Prof.dr. Ruud Frambach (hoogleraar marketing aan de Vrije Universtiteit Amsterdam).


- Prof.dr. mr. ir. Sicco Santema (hoogleraar marketing TU Delft)


- Drs Tim de Boer (directeur Pleon)


- Drs. Wil Wurtz (voorzitter CRM Association)


- Drs. Arend-Jan Nijhuis (Programma Manager ING)


- Ing. Björn Hascher (hoofdredacteur vakblad ITcommercie)


- Mijke Post (redacteur vakblad Marketing Tribune)


- Egbert Jan van Bel (Beeckestijn Business School)

De aanleiding voor het introduceren van de PIM Marketing Literatuurprijs 2008 is de behoefte om vernieuwing in het Nederlandse marketing vakgebied te stimuleren en goede publicaties onder de aandacht van marketing- en sales managers te brengen.


---

Over PIM - Platform Innovatie in Marketing

Het Platform voor Innovatie in Marketing (PIM) is een kennisnetwerk op het gebied van marketing en sales. Het heeft als doel innovatie binnen het commerciële vakgebied en het verspreiden van kennis die leidt tot het vergroten van de marketing- en verkoopeffectiviteit.

Ingezonden persbericht