Ingezonden persbericht


Persbericht: Neemt Nederland het voortouw op weg uit de recessie?

Nederland organiseert als eerste een congres gericht op het omgaan met de economische crisis. Op 26 november gaat Nederland tijdens de zesde editie van het Marketing3 congres in de Jaarbeurs Utrecht de strijd aan met de internationale kredietcrisis. Internationale grootheden van bedrijven als Google, Philips en Vodafone zullen op de 26ste ten overstaan van een groot publiek van marketeers en ondernemers met elkaar in debat gaan over de te volgen koers voor het komende jaar. Gaan we nog meer reclame maken of moet er eigenlijk veel meer geld naar betere productontwikkeling? Wat moet de toon van de toekomst worden, pessimistisch of juist optimistisch? Vormen internet en nieuwe social media een oplossing of zijn ze juist een bedreiging voor de wederopbouw van de economie?

Dit congres is een belangrijke stap voor Nederland als kennisland. Als belangrijk schakelbord in de internationale economie hebben we veel invloed op het mondiale vertrouwen in de markt. Met dit congres geeft Nederland een duidelijk signaal af dat het tij moet worden gekeerd.

Meer informatie: www.marketing3.nl