Sanoma Uitgevers

consumentenmarketing

Rémy Kluizenaar hoofd consumentenmarketing Sanoma Uitgevers
---

27.11.08
In deze functie wordt hij verantwoordelijk voor de B2C marketing van alle printactiviteiten van het mediaconcern. Hij volgt hiermee Stefan Hutten op die directeur van dochteronderneming Jonge Gezinnen wordt.

Rémy Kluizenaar (37) werkt sinds 2005 voor Libelle en was daarvoor o.a. marketingmanager bij uitgeverij Malmberg en productmanager bij Intermediair. In deze functie rapporteert Kluizenaar aan COO Print Henk Scheenstra.

COO Henk Scheenstra: Zowel op gebied van losse verkoop als abonnementen werving én -behoud is de tijdschriftenmarkt erg in beweging. Ik ben zeer verheugd met de komst van Rémy. Hij heeft prachtige successen geboekt bij Libelle en kan zijn marketing kennis nu voor de hele Sanoma portfolio inzetten. Ik wens hem daar alle succes bij.

Rémy Kluizenaar Libelle is het mooiste mediamerk van Nederland. Bij dit team, merk en deze betrokken klanten wil je wel altijd blijven werken. Maar de uitdaging van hoofd Consumer & Trade Marketing laat je natuurlijk niet aan je voorbij gaan. Ik kijk er naar uit gezamenlijk de marketingslagkracht van Sanoma Uitgevers verder te vergroten.