Ingezonden persbericht


SCOPE ATP overtuigt door teamwork op VerzekeringsBranchedag 2008

Na een succesvolle beurs in 2007, was SCOPE marketing technology dit jaar wederom partner van de toonaangevende VerzekeringBranchedag in Apeldoorn. Met SCOPE ATP, een CRM software-oplossing speciaal voor de assurantietussenpersoon, was SCOPE op 20 november jl. prominent aanwezig. Naast de vierkante meters op de beursvloer, koos SCOPE er dit jaar voor om een 'Spotlightpresentatie' te verzorgen, met als thema 'Kredietcrisis, bedreiging of kans?'. Tijdens de 40 minuten durende show toonde SCOPE, aan de hand van een presentatie en demonstratie, de toenemende noodzaak van goed relatiebeheer aan. Gasten konden na afloop terecht op de SCOPE-stand, waar ze aan de hand van live demonstraties de functionaliteiten van SCOPE ATP zelf konden beoordelen.

Het thema van de VB-dag "Winnen door teamwork" stelde SCOPE in de gelegenheid aan te tonen dat bij het kiezen, implementeren en het in gebruik nemen van SCOPE CRM software, alles om teamwork draait. 'Met en voor de klant', dat is het gedachtegoed waar SCOPE ruim 20 jaar succesvol mee opereert. Juist in deze moeilijke tijd kiest de financiële adviseur voor zekerheid. SCOPE ATP is een waardevaste investering, waarmee de bedreiging van de financiële crisis wordt omgezet naar kansen. CRM-doelstellingen als efficiencyverhoging en kostenbesparing lijken nu belangrijker dan ooit. Zowel tijdens de Spotlightpresentatie als op de SCOPE-stand, toonde SCOPE de voordelen van een doordacht CRM-strategie en in hoeverre dat van invloed is op het bedrijfsresultaat van de financiële dienstverlener. SCOPE kijkt terug op een geslaagde dag, waarbij nieuwe contacten zijn ontstaan en bestaande zijn verdiept. Kijk voor een impressie van de dag, waaronder de filmopname van de SCOPE-Spotlightpresentatie, op de SCOPE-website. Ook in 2009 treft u SCOPE aan op diverse beurzen, klik hier voor meer informatie.

Mocht u ons niet hebben aangetroffen op de beurs, maar bent u wel geïnteresseerd in SCOPE ATP of een van onze overige branche CRM-oplossingen, neem dan contact op met Dennis Groenhuijzen.

Voor meer informatie over de VerzekeringsBranchedag 2008, kunt u terecht op www.branchedag.nl.

Meer informatie
SCOPE marketing technology:
Carmela Barends Gambetta, 023-5179200 of c.barends.gambetta@scope.nl


Organisatie VerzekeringsBranchedag 2008:
Cindy Dijkerman-Peet, 0570-647577 of cdijkerman@kluwer.nl

Over SCOPE marketing technology
SCOPE marketing technology is een ervaren Nederlandse ontwikkelaar en leverancier van CRM software. Sinds 1987 is SCOPE actief in het ontwikkelen en verkopen van systemen voor een effectieve ondersteuning van de klantinteractie binnen marketing-, verkoop- en serviceprocessen. Daarnaast verzorgt SCOPE ook de bijbehorende werkzaamheden op het vlak van consultancy, maatwerk, installatie en implementatie, opleidingen en support services. Gebruikers van SCOPE CRM behoren tot de top van de Nederlandse markt en zijn actief in sectoren als financiële dienstverlening, overheid, onderwijs & gezondheidszorg, handel & industrie, media & communicatie en overige zakelijke dienstverlening. Met branchespecifieke oplossingen heeft SCOPE inmiddels een bestand weten op te bouwen van ruim 8000 eindgebruikers.

© 2008 SCOPE marketing technology b.v. - Alle rechten voorbehouden