Ingezonden persbericht



- PERSBERICHT -

Rémy Kluizenaar hoofd consumentenmarketing
Sanoma Uitgevers

Hoofddorp, 27 november 2008 - Rémy Kluizenaar, marketingmanager van Libelle, wordt per 01 februari 2009 hoofd Consumer & Trade Marketing. In deze functie wordt hij verantwoordelijk voor de B2C marketing van alle printactiviteiten van het mediaconcern. Hij volgt hiermee Stefan Hutten op die directeur van dochteronderneming Jonge Gezinnen wordt.

Rémy Kluizenaar (37) werkt sinds 2005 voor Libelle en was daarvoor o.a. marketingmanager bij uitgeverij Malmberg en productmanager bij Intermediair. In deze functie rapporteert Kluizenaar aan COO Print Henk Scheenstra.

COO Henk Scheenstra: "Zowel op gebied van losse verkoop als abonnementen werving én -behoud is de tijdschriftenmarkt erg in beweging. Ik ben zeer verheugd met de komst van Rémy. Hij heeft prachtige successen geboekt bij Libelle en kan zijn marketing kennis nu voor de hele Sanoma portfolio inzetten. Ik wens hem daar alle succes bij."

Rémy Kluizenaar "Libelle is het mooiste mediamerk van Nederland. Bij dit team, merk en deze betrokken klanten wil je wel altijd blijven werken. Maar de uitdaging van hoofd Consumer & Trade Marketing laat je natuurlijk niet aan je voorbij gaan. Ik kijk er naar uit gezamenlijk de marketingslagkracht van Sanoma Uitgevers verder te vergroten."

Over Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers B.V. is met bijna 80 publiekstijdschriften (inclusief bijbehorende extensies en evenementen) en ruim 200 websites de grootste multimediale uitgever in Nederland. In 2007 haalden Sanoma Uitgevers en haar dochters en deelnemingen - Sanoma Magazines Netherlands - een omzet van 539,8 miljoen euro. In Hoofddorp werken circa 1100 medewerkers op redacties en ondersteunende afdelingen. Bij de dochterondernemingen Sanoma Men's Magazines, Jonge Gezinnen, Mood for Magazines en ilse media werken nog eens ruim 750 medewerkers. Meer informatie over Sanoma Uitgevers: www.sanoma-uitgevers.nl.

Sanoma Uitgevers maakt sinds 2001 deel uit van Sanoma Magazines, de internationale tijdschriftendivisie van het Finse mediaconcern SanomaWSOY. Sanoma Magazines is met meer dan 300 tijdschriften in 13 landen een van de grootste publiekstijdschriftenuitgeverijen in Europa.

Sanoma Uitgevers geeft dit jaar voor de vijfde keer de charity glossy Pink Ribbon uit, waarvan de opbrengsten voor 100% naar de Stichting Pink Ribbon gaan. Het magazine dient twee doelen: enerzijds het inzamelen van geld en anderzijds het informeren over borstkanker. Pink Ribbon Magazine 2007 heeft een recordbedrag van totaal ¤ 1.030.323,80 opgebracht. Meer informatie op: www.pinkribbonmagazine.nl.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (