Supervisor van het Jaar 2008 wederom van Unamic/HCN


ALMERE, 20081128 -- Unamic/HCN, actief op het gebied van Business Proces Outsourcing van klantprocessen, levert voor het tweede achtereenvolgende jaar de Supervisor van het Jaar in de categorie Facilitair.

Anne-Marie Rijsemus, Teamleider bij Unamic/HCN en werkzaam in het Contact Center in Den Haag, mag zichzelf een jaar lang Supervisor van het Jaar noemen. De prijs is toegekend door een vakjury op donderdagavond 27 november 2008 tijdens het evenement `Dance 2008' te Utrecht. De Supervisor van het Jaar vervult een jaar lang een ambassadeursrol voor het vak. Daarbij horen onder andere interviews aan de diverse media en het geven van presentaties over het vak tijdens events.

De kersverse winnaar stak haar enthousiasme niet onder stoelen of banken; "Dit is voor mij echt een hoogtepunt in mijn carrière", aldus Rijsemus. "Ik heb, sinds mijn nominatie twee weken geleden, geprobeerd het hoofd koel te houden maar de afgelopen dagen heb ik erg naar dit moment toegeleefd." Haar collega, Jan-Vincent Broekhuizen-Zantinge, die ook genomineerd was voor de titel, vond het jammer dat hij niet in de prijzen was gevallen; "Jammer voor mij, maar hartstikke goed van Anne-Marie en ook voor Unamic/HCN!"

De functie van Teamleider omvat het leidinggeven en aansturen van een team medewerkers dat structureel en planmatig klantcontact onderhoudt in een contactcenter omgeving. Directeur van Unamic/HCN Micha Willemse is erg trots op zijn twee Teamleiders. "Twee genomineerden waarvan er één wint is natuurlijk fantastisch, niet alleen voor Anne-Marie en Jan-Vincent maar ook voor onze organisatie als geheel. Dit is al de tweede keer dat we deze belangrijke prijs in onze branche winnen en dat zegt natuurlijk genoeg over de kwaliteit van onze mensen."

Over Unamic/HCN
Unamic/HCN is actief op het gebied van Business Process Outsourcing van klantprocessen. Met tien vestigingen in de Benelux, drie offshore vestigingen (Paramaribo, Istanbul, Antalya) en twee onsite locaties bij opdrachtgevers is Unamic/HCN de grootste onafhankelijke partij op de Nederlandse markt en marktleider op het gebied van offshore klantcontact. In zowel de business-to-consumer als de business-to-business markt ondersteunt Unamic/HCN bedrijven bij het verhogen van omzet en rendement uit klantprocessen. De dienstverlening van Unamic/HCN bestaat onder andere uit het voor opdrachtgevers uitvoeren van multi-channel klantcontacten, activiteiten op het gebied van billing, backoffice en collection, onsite ondersteuning, Offshoring en Interim Management & Training. Unamic/HCN heeft ongeveer 3000 medewerkers in dienst, behaalt jaarlijks 60 miljoen euro omzet, voert in 2 miljoen uur 15 miljoen calls per jaar, beantwoordt 1,2 miljoen e-mails en Unamic/HCN factureert en incasseert voor opdrachtgevers op jaarbasis 900 miljoen euro.

http://www.unamic.com





Ingezonden persbericht