'Glimpieper of Eigenheimer?' uitgereikt aan Leo van Wijk


Uniek boek over lerende organisaties

BREUKELEN, 20081203 -- Een boek vol 'inside information' over cruciale ontwikkelingsfasen van bekende bedrijven. Leo van Wijk, Executive Vice Chairman van Air France - KLM, heeft in het Koetshuis van Nyenrode het eerste exemplaar in ontvangst genomen van het boek `Glimpieper of Eigenheimer?', geschreven door Willemijn Berg en Monique van der Meer.

Moeten we het doen met de mensen die we nu hebben? Aan de hand van die startvraag gaan organisaties zich ontwikkelen. Niet alleen het selecte clubje glimpiepers, maar alle eigenheimers binnenshuis. Tenminste, als het aan Berg en Van der Meer ligt, met hun unieke expertise in het opzetten van corporate academies. Met `Glimpieper of Eigenheimer?' profileren Willemijn Berg en Monique van der Meer zich op een zeer actueel managementterrein: levenslang leren.

De lancering van 'Glimpieper of Eigenheimer?' vond plaats in de vorm van een talkshow, met naast Leo van Wijk ook Bert de Groot, rector magnificus van de Nyenrode Business Universiteit. Met circa honderd belangstellenden werd bij deze boekpresentatie de symboliek van glimpiepers en eigenheimers zeer visueel uitgewerkt.

Wie krijgt uiteindelijk de beste mensen? Dit boek biedt een doorkijk in het werken en leren op het hoogste niveau in organisaties. Onmisbaar leesvoer voor bestuurders, managers, opleidingsspecialisten en iedereen die zich ooit heeft afgevraagd waarom hij op deze cursus zat.
*
Meer informatie: www.glimpieper.nl.





Ingezonden persbericht