Ingezonden persbericht


Persbericht

PROJAXION zet Trinicom's T5 in ter afhandeling van e-mail bij grootschalige verkoopprojecten

Wilp, 11 december 2008 ­ Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, heeft bij PROJAXION de T5 E-mail response management module geïmplementeerd. PROJAXION, opgericht in 2001, is specialist in het regisseren, coördineren en operationeel uitvoeren van grootschalige verkoopprojecten. PROJAXION werkt onder andere voor top3 banken, telecom-operators, verschillende gerenommeerde A-merken en uitgevers. De oplossing van Trinicom wordt ingezet om de grote hoeveelheid e-mails tijdens dit soort trajecten in goede banen te leiden en is eenvoudig te integreren met de eigen applicatie van PROJAXION: ProvIT®.

Het projectmanagement systeem ProvIT® maakt het mogelijk om alle noodzakelijke expertise en uitvoerende derde partijen zoals call centers, de financiële afhandeling, distributie en verkoopservice efficiënt in te zetten. PROJAXION zorgt ervoor dat producten en/of diensten worden betaald, afgeleverd en geadministreerd. Bovendien verzorgt PROJAXION de gehele klantenservice en retourenafhandeling en is een callcenter nodig om alle vragen af te handelen. Bedrijven en fabrikanten maken hier zelf liever geen capaciteit voor vrij.

Om haar klanten nog beter van dienst te kunnen zijn, ging PROJAXION een samenwerking aan met Trinicom. "Tegenwoordig ligt de nadruk van het klantcontact steeds meer op e-mail", meent Hugo Leyte, Directeur van PROJAXION. "Hierdoor ontstond binnen PROJAXION duidelijk behoefte aan een flexibele oplossing die eenvoudig te integreren moest zijn met ProvIT®. Wegens het toenemende inkomende e-mailverkeer waren wij op zoek naar een tool die helpt om dit groeiende aantal e-mails zorgvuldig en efficient te kunnen verwerken. Tegelijkertijd moest deze software compatibel zijn met onze eigen applicatie."

"Voordat de keuze op Trinicom viel, heeft PROJAXION diverse leveranciers van E-mail beheersoftware benaderd. Trinicom bood echter de meest opvallende oplossing: de T5 E-mail response management oplossing", aldus Leyte. De software voldoet uitstekend aan de wensen en behoeften van PROJAXION. De tool wordt sinds september gebruikt en werkt naar alle tevredenheid. Met de T5 E-mail response management oplossing is PROJAXION bijvoorbeeld in staat om de inkomende e-mail minimaal 30% sneller af te handelen. De kwaliteit en de uniformiteit van de uitgaande e-mail wordt met deze tool gewaarborgd. De responsetijd is nu beter te bepalen en automatisch te bevestigen.

Leyte: "De resultaten zijn tot nu toe erg goed: de T5 E-mail response management module is vrij eenvoudig te integreren in onze IT-omgeving en is daarnaast goed beheersbaar. Ook de samenwerking met Trinicom verloopt soepel, we krijgen support wanneer we die nodig hebben en er wordt uitstekend met ons meegedacht."

Ook Wilco Rietberg, directeur van Trinicom, is erg verheugd over het totale resultaat: "PROJAXION anticipeert op het groeiende gebruik van e-mail. Onze tool is uitermate geschikt voor dit bedrijf, omdat het de e-mailstroom structureert en controleerbaar maakt. De samenwerking verloopt goed, zowel PROJAXION als Trinicom zijn zeer tevreden over het verloop van dit project."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Cendris, SNT, Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.