Ingezonden persbericht


Persbericht

Trinicom sluit 2008 positief af en lanceert T5 Winter Release

Wilp, 03 maart 2009 - Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, sluit 2008 af met een sterke omzet en winst. Daarnaast lanceert zij de Winter Release (versie 5.10.0) van T5. De release bevat onder andere automatische taalherkenning op binnenkomende e-mails, een nieuwe versie van het dashboard; daarnaast is de chatbot interactiever gemaakt.

De belangrijkste aanpassingen in de Winter Release - zoals automatische taalherkenning en chatbot - zijn gericht op nog meer gebruiksgemak en snelle en consistente afhandeling van klantcontacten. Daarnaast zijn er een aantal andere verbeteringen doorgevoerd waar gebruikers rechtstreeks van zullen profiteren. Om de wensen en ideeën van klanten voor nieuwe softwarereleases te kunnen inventariseren heeft Trinicom begin 2008 de Idea Factory gelanceerd. Klanten kunnen hun ideeën via dit online platform inbrengen voor de toevoeging van extra functionaliteit en kunnen tevens stemmen op ideeën van anderen. Ook in deze nieuwe versie van T5 zijn hun wensen meegenomen.

Groei
De omzet van Trinicom is substantieel gegroeid tot een niveau boven de 5,5 miljoen Euro. Ook is de nettowinst wederom gestegen, tot ruim 300.000 euro. Trinicom heeft in 2008 29 nieuwe klanten aan de lijst toe kunnen voegen. Met name België heeft een sterke groei laten zien, mede door een omvangrijke opdracht van de Dexia bank.

Wilco Rietberg, CEO van Trinicom: "Met de Idea Factory kunnen onze klanten invloed uitoefenen op de ontwikkeling van onze diensten en producten; dit is een belangrijke service richting de klant en men stelt dit dan ook zeer op prijs. Dit en de groei die wij het afgelopen jaar hebben doorgemaakt, ondanks het huidige economische klimaat, wijzen duidelijk op vertrouwen van de klant en goede klantenbinding."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 - E-mail: trinicom@influx-pr.com, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom 5 (T5TM). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Cendris, SNT, Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Voor redactionele informatie:
Influx PR, Marleen Lassche, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: trinicom@influx-pr.com.