Onderwijsbond CNV

12 februari 2009

Uitnodiging tweede praatcafé CNV Schoolleiders, SBO en Kluwer (basisschoolmanagement)

Categorie: Nieuws CNV Schoolleiders, Algemeen nieuws

4 maart a.s.

Geachte heer/mevrouw,

U hebt wellicht gehoord van onze nieuwste activiteit om schoolleiders elkaar te laten ontmoeten of u heeft al een keer deelgenomen aan ons eerste praatcafé. Ons eerste praatcafé hebben we georganiseerd in samenwerking met Kluwer en het PON (personeelscluster Oost-Nederland) over passend onderwijs. De deelnemers waren unaniem zeer tevreden over de aanpak en de opzet van het praatcafé.

Reden voor ons om weer een praatcafé te organiseren door CNV Schoolleiders, Kluwer en het SBO (Sectorbestuur Onderwijs Arbeidsmarkt)

Datum 4 maart 2009 van 16.00- 18.00
Thema: levensfasegericht personeelsbeleid

De bijeenkomst is voor leden van CNV Schoolleiders en niet-leden Kosten: voor leden van CNV Schoolleiders 15 euro, voor niet-leden 100 euro *
wordt u ter plekke lid dan betaalt u alleen de ledenprijs

Het programma is globaal als volgt:
Inleiding door de heer van Buul, schrijver van het praktijkseriecahier"Levensfasegericht personeelsbeleid.

Daarna spelen we het levensfasegericht personeelsbeleidsspel (ontwikkeld in opdracht van het SBO) en uitgevoerd door Doorne en Huiskes. Tot slot is er nog ruimte voor discussie, aanbevelingen te doen naar Harry Blume, de voorzitter van CNV Schoolleiders, en met elkaar in gesprek te gaan.

Plaats: Hotel Dreijeroord in Oosterbeek (5 minuten lopen vanaf station Oosterbeek), U kunt zich aanmelden per email: mlieskamp@remove-this.cnvs.nl
Wilt u dit zo spoedig mogelijk doen in verband met de zaalreservering en de daaraan verbonden kosten, doch uiterlijk voor 25 februari 2009 a.s.?
Tijdens de bijeenkomst is het mogelijk het praktijkcahier basisschoolmanagement levensfasegericht personeelsbeleid met korting te bestellen.

Met een vriendelijke groet

Myriam Lieskamp CNV Schoolleiders Caroline Middendorp SBO
Jacqueline Vreeburg Kluwer basisschoolmanagement

Originele uitnodiging in PDF

---