Uitgeverij het Spectrum


Persbericht

Slechts een klein percentage van internetcontent maakt het verschil. Topcontent zorgt voor omzet, het biedt service en bouwt aan het merk. Waarschijnlijk is niet meer dan 10 procent van het totaal topcontent omdat, laten we wel wezen, de meeste content alleen maar afleidt.

De mogelijkheden om content te ontwikkelen zijn nog nooit zo groot geweest. We zitten middenin een tekstrevolutie, van e-mail, sms'en, van websites tot bloggen. De wereld schreeuwt om woorden. Je moet dus talent om topcontent te ontwerpen aanscherpen. Want als uw content niet van topkwaliteit is, hoe valt u dan in hemelsnaam op en wie neemt dan de moeite om het te lezen?

Analyseer en doe onderzoek, want op die manier kun je achterhalen welke content werkt en welke niet.

Door het online zoekgedrag te analyseren, leren we wat belangrijk is voor de zoeker. Voor zowel de marketeer als de communicatiespecialist kunnen deze gegevens bijdragen aan de verbetering van vindbaarheid en webcontent.

Een website die werkt | 9789027423955
Gerry McGovern | paperback | 210 blz. | 29,95

Een website die werkt leert je hoe je met je site


- je doelgroep aanspreekt

- een visie uitdraagt

- een goede service biedt

- bovenaan de zoekresultaten komt

Voor het aanvragen van een recensie-exemplaar, een digitale cover of andere informatie kunt u contact opnemen met Tycho Korbee/ Tycho.Korbee@spectrum.nl/ 030-2650697