Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

Eveline van Veelen Manager Business & Product Development bij Randstad

Callflex
Eveline van Veelen Eveline van Veelen is per 1 maart in dienst getreden bij Randstad Callflex als manager Business & Product Development. In deze functie is zij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van nieuwe en innovatieve diensten en producten op HR gebied binnen de contact center branche. Daarnaast zal Eveline leiding geven aan het Callflex Advies Team bestaande uit COPC-gecertificeerde procesmanagers. Eveline zal rapporteren aan Jeroen van Hooff, directeur Randstad Callflex, en maakt deel uit van het MT.

Eveline van Veelen volgt Jeroen van de Star op die per 1 maart bij Tele'Train in dienst is getreden als directeur van de Business Unit Training & Education. Eveline is in 2003 bij Randstad begonnen in het Management Traineeship. Zij heeft onder andere de tak Search & Selection van Randstad opgezet en is twee jaar rayonmanager bij Callflex geweest. Na een uitstap van een jaar als consultant bij organisatie advies bureau Turner keert zij weer terug bij Randstad.

Randstad Callflex
Randstad Callflex biedt als specialist in mens en werk dé HR-oplossing voor contactcenters. Met 40 vestigingen verspreid over het hele land, regulier en inhouse services, en dagelijks zo'n 6000 medewerkers aan het werk is Randstad Callflex marktleider in de contactcenter branche. Randstad Callflex wil als marktleider de partner in business zijn op het gebied van HR-gerelateerde flexibiliteitvraagstukken in de contactcentermarkt. Zij deelt graag haar expertise over onder andere de arbeidsmarkt, retentie, loopbaanperspectief en wervingscampagnes. Bovendien zet zij haar COPC-gecertificeerde procesmanagers in om gezamenlijk organisaties te verbeteren op HR-gebied.