BP Nederland


BP viert 100-jarig bestaan met vrijkaartjes en expositie

Publicatiedatum: 06 maart 2009
BP 100 jaar logo Zoektocht naar herinneringen autorijden BP lanceert deze week de campagne â100 jaar BPâ. Met diverse feestelijke activiteiten viert de oliemaatschappij, die in 1909 is opgericht, haar 100-jarig bestaan. Zo krijgen tankende klanten van BP een tweede kaartje gratis voor diverse attracties en activiteiten en wordt er een tentoonstelling gehouden tijdens de Wereldhavendagen.

Met vrienden naar de sauna, indoor skydiven of naar de Dinnershow of Dreams. Met de kinderen naar de Apenheul, bowlen of Movie Park Germany. Of een rondvaart door de Amsterdamse grachten, karten, skiën of een diner bij Humphreyâs Restaurants. Vanaf 4 maart tot en met 5 mei krijgen klanten het tweede toegangskaartje gratis voor verschillende activiteiten, voor iedereen die minimaal twintig liter tankt bij een van de 320 bemande Nederlandse BP-tankstations. Op www.bp.nl/feestje is meer informatie te vinden.

âOp je verjaardag trakteer je. In plaats van een groot feest willen we onze klanten hun eigen feestje laten vieren,â zegt Anneke Scholtes, Brand & Communication Manager bij BP Nederland. âKlanten kunnen ruim twee maanden kiezen uit uiteenlopende attracties en activiteiten, die het best bij hen passen.â
Be Part of BP History
In de afgelopen 100 jaar is er veel veranderd op het gebied van mobiliteit. Daarom houdt BP tijdens de Wereldhavendagen van 4 tot 6 september een feestelijke expositie over 100 jaar mobiliteit in het algemeen en 100 jaar BP in het bijzonder. De eerste auto in de straat, de eerste file, de autoloze zondagen, met het gezin in de auto naar Frankrijk of de vriendelijke pompbediende in het dorp⦠Voor deze BP History expositie is het bedrijf op zoek naar materialen, fotoâs, documenten en leuke anekdotes over 100 jaar mobiliteit. Aanmelden kan via de site www.bp.nl/100jaar.
BP 100 jaar partners in lampjes
Klik hier om naar www.bp.nl/100jaar te gaan

Zie het origineel